سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

خورنیور:شمار شهدای فلسطینی در غزه با ادامه حملات ارتش رژیم صهیونیستی و تخلیه تعداد دیگری از پیکرهای شهدا از زیر آوارها به بیش از 800 نفر رسید.

به گزارش فارس، شبکه تلویزیونی "العالم" لحظاتی پیش اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی به بیش از 800 نفر رسیده‌ است و کار تخلیه پیکرهای شهیدا از زیر آوارها همچنان ادامه دارد.
وی افزود: در حملات امروز به نوار غزه تاکنون هفت فلسطینی شهید و شماری زخمی شده‌اند.
این در حالی است که تعداد زخمی‌ها نیز از زمان آغاز حملات صهیونیست‌ها به غزه در 13 روز پیش تاکنون به بیش از سه هزار و 155 نفر رسیده ‌است.


شبکه تلویزیونی "الجزیره" نیز لحظاتی پیش اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مرکز منطقه "الصحابه" در شهر غزه را بمباران کردند و نیروهای این رژیم همچنان از ورود خودروهای آمبولانس به محل‌های بمباران شده برای انتقال زخمی‌ها جلوگیری و به تیم‌های امدادی تیراندازی می‌کنند.
برپایه این گزارش، مقاومت فلسطین نیز همچنان تاکید می‌کند که از مناطق مسکونی و ملت فلسطین دفاع می‌کند و به شلیک موشک‌ها و مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.
الجزیره نیز لحظاتی پیش اعلام کرد که دو موشک مبارزان فلسطینی به شهر صهیونیست نشین "عسقلان" در درون فلسطین اشغالی اصابت کرد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در پنج شنبه 87/10/19 و ساعت 5:5 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 33
مجموع بازدیدها: 472507
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه