سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

1

خورنیوز:استاندار اصفهان گفت: رئیس جمهور صبح روز چهارشنبه 11 آذر ماه سال جاری در آغاز دور سوم سفر خود به اصفهان ساعت 10 صبح دیداری عمومی با مردم اصفهان دارد.

علیرضا ذاکر اصفهانی  افزود: برنامه دور سوم سفر احمدی نژاد به اصفهان با دیدار عمومی وی با مردم اصفهان در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 11 آذر ماه سال جاری در میدان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و تا ساعت 22 پنج شنبه سفر ادامه دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های مختلف رئیس جمهور در سفر به اصفهان اظهار داشت: دیدار با منتخبان استان اصفهان در رشته‌ها و حوزه‌های متفاوت و دیدار با مدیران استانی از جمله برنامه‌هاست.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: دیدار با ایثارگران و خانواده‌های شاخص شاهد و همچنین دیدار رو در رو با مردم از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به این استان است.
ذاکر اصفهانی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف تصریح کرد: رئیس جمهور با توجه به رویکرد فرهنگی دولت در دور سوم سفرها در کارگروه فرهنگی حضور پیدا می‌کند و معاون اول رئیس جمهور نیز در سه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، زیربنایی و مسکن و همچنین کارگروه آب و انرژی حضور پیدا می‌کند.
وی اضافه کرد: ویژگی‌های این سفر این است که طرح‌های پیشنهادی بسیار اساسی و بنیادی است و در حوزه‌های مختلف سبب پیشرفت در استان می‌شود و ویژگی این طرح‌ها این است که به همه بخش‌ها و حوزه‌های استان دید متوازن داشته است.
استاندار اصفهان گفت: از نگاه مقایسه‌ای با دو سفر استانی قبل هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ اعتبارات افزایش قابل مقایسه را می‌بینیم.
ذاکر اصفهانی اضافه کرد: چالش‌های مطرح و پیشروی اصفهان از جمله بحران آب، ورزشگاه نقش جهان، مصلای نماز جمعه، مترو اصفهان و همچنین راه‌آهن سریع و سیر اصفهان ـ تهران در این سفر مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 88/9/10 و ساعت 5:47 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 472935
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه