سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

 1

خورنیوز:سرپرست سازمان حج و زیارت اصفهان گفت: نخستین زائران اصفهانی ساعت 9:30 دقیقه امشب وارد فرودگاه اصفهان می‌شوند و 21 آذر ماه جاری نیز آخرین کاروان حجاج به میهن باز می‌گردند.

غلامعلی زاهدی افزود: 7 هزار و 302 نفر در قالب 54 کاروان با 16 پرواز وارد اصفهان می‌شوند که دو کاروان آن مربوط به چهار محال و بختیاری است.
وی اظهار داشت: نگرانی درباره بیماری زائران اصفهانی به ویژه بیماری آنفلوانزای نوع A‌ وجود ندارد و طبق آخرین اخبار رسیده از کاروان‌های حج استان، تاکنون هیچ موردی از این بیماری بین زائران اصفهانی گزارش نشده است.
سرپرست سازمان حج و زیارت اصفهان تصریح کرد: به محض ورود زائران به فرودگاه، طرح تکریم از این افراد در فرودگاه اجرا می‌شود و در مراسم ویژه‌ای از این زائران استقبال به عمل می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: هر کاروان یک پزشک دارد و به طور کامل افراد در کاروان را کنترل می‌کنند و از مرکز بهداشت نیز در فرودگاه مستقر شده و اگر موردی باشد، اقدامات لازم پزشکی را انجام می‌دهند.
زاهدی با اشاره به سفر سوم رئیس جمهور به اصفهان، بیان داشت: مصوبه خاصی در سفر‌های پیشین سازمان حج وجود ندارد و بیشتر به شکل نامه‌هایی‌ است که به این سازمان می‌رسد و مردم درخواست کمک هزینه حج داشته‌اند یا اینکه ثبت‌نام کرده‌ و درخواست داشته‌اند که سفرشان زودتر انجام شود.



 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 88/9/10 و ساعت 5:50 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 37
مجموع بازدیدها: 472920
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه