سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

 1

اصفهان باید درتمام عرصه ها پیشتاز باشد

خورنیوز:رییس جمهور از بهره برداری اولین پل دوطبقه کشور در اصفهان به عنوان طرحی با ارزش و مبتکرانه ابراز خرسندی کرد وتاکید کرد:انتظار می رود اصفهان در تمام عرصه ها اول باشد وتوقعی بی جایی نیست.  

در ادامه بخوانید....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2

اجرای 1300 پروژه در شهر اصفهان با هزینه ای بالغ بر 450 میلیارد تومان

خورنیوز:شهردار اصفهان با بیان به این که در مناطق 14 گانه ی شهرداری اصفهان در سال جاری 1300 پروژه به بهره برداری رسیده است گفت:450 میلیارد تومان جهت انجام کل پروژه های شهر بدون معوض ملکی از شهرداری و سازمان های مربوطه هزینه شده است.

در ادامه بخوانید....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 3

تجلیل از چهره های ماندگار اصفهان با حضور رییس جمهور

خورنیوز:آیین تجلیل از 34 چهره ماندگار استان اصفهان با حضور رییس جمهوری برگزار شد.  

 در ادامه بخوانید....

------------------------------------------------------------------------------------------

اصفهان باید درتمام عرصه ها پیشتاز باشد

خورنیوز:رییس جمهور از بهره برداری اولین پل دوطبقه کشور در اصفهان به عنوان طرحی با ارزش و مبتکرانه ابراز خرسندی کرد وتاکید کرد:انتظار می رود اصفهان در تمام عرصه ها اول باشد وتوقعی بی جایی نیست.  

دکتر محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در آیین افتتاحیه نخستین بزرگراه دو طبقه کشور از مدیران شهری ودست اندرکاران این پروژه تشکر واظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که توفیق حضور مجدد در اصفهان و زیارت مردم عزیز این دیار انسان وشهید  پرور را پیداکردم.

وی ادامه داد:بسیار خرسندم   در جشن به ثمر رسیدن مهمترین طرح  مهم کشور   در خدمت مردم این شهر حاضر شوم وصمیمانه از تمام مسئولان زیربط و مردم عزیز که در طول اجرای این پروژه صمیمانه همکاری کرده‌اند را دارم.

وی اصفهان صدها سال پرچمدار ملت ایران دانست وادامه داد: اصفهان مهد پرورش برجسته‌ترین علما، بزرگان، و شجاعان می باشد و این در حالی است که اصفهان صدها سال پرچمدار هنر و معماری ایران نیز بوده است.

وی اصفهان در دورا ن  انقلاب در خط مقدم فداکاری‌ها وایثار  معرفی و خاطرنشان کرد: انتظار می رود  اصفهان در تمام عرصه‌ها اول  وپیشتاز باشد امروز خیلی خوشحال ام که نخستین ابتکار در طراحی و ساخت بزرگراه دو طبقه در کشور نیز انجام شده است .

رئیس جمهور تایکد کرد:لازم است  اصفهان در پژوهش، کشاورزی،،اشتغال،دانشگاه ، عمران و آبادانی و در ساختن ایران اسلامی پیشتاز والگو  باشد وخوشبختانه این توان وشایستگی در مردم اصفهان می باشد لذا توقع بی جایی نیست.

-------------------------

اجرای 1300 پروژه در شهر اصفهان با هزینه ای بالغ بر 450 میلیارد تومان

خورنیوز:شهردار اصفهان با بیان به این که در مناطق 14 گانه ی شهرداری اصفهان در سال جاری 1300 پروژه به بهره برداری رسیده است گفت:450 میلیارد تومان جهت انجام کل پروژه های شهر بدون معوض ملکی از شهرداری و سازمان های مربوطه هزینه شده است.

،دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در آیین بهره برداری از اولین   بزرگراه دو طبقه ی کشور با اشاره به تنوع پروژه های ترافیکی ،خدمات شهرداری ،محیط زیست و فعالیت های فرهنگی افزود:در سال جاری61 درصد  بودجه ی شهرداری به پروژه های ترافیکی تعلق داشت و 70میلیارد تومان نیز به احیای بافت های فرسوده و تاریخی اختصاص یافته است.

وی به  پروزه میدان امام علی (ع)اشاره کردو تصریح نمود:با احیای این میدان بیش از 32 هزار هکتار از بافت فرسوده در تجمع ترین قسمت شهر ترمیم می شود و همچنین مسجد جامع نیز از قربت درآمده و آماده ی ثبت جهانی خواهد شد.

شهردار اصفهان با اشاره به پل دو طبقه ی امام خمینی (ره)خاطر نشان کرد:این منطقه از نظر ثقل جمعیتی پر تراکم و شامل محله های محروم از جمله رهنان ،عاشق آباد،مارچین،خانه اصفهان،محمود آباد و ...است که بیش از 30 سال با مشکلاتی چون آلودگی و ترافیک شدید مواجه بودند.

سقائیان نژاد ادامه داد:بر اساس مطالعات انجام شده از آن جایی که تمام تاسیسات شهری در زیر خیایان امام خمینی است ،  احداث تونل، 5/4سال با هزینه ای بالغ بر 89 میلیارد تومان به طول می انجامد.

وی بیان داشت :ایجاد 9 تقاطع منقطع غیر همسطح در این خیابان  نیز 75 میلیاردتومان هزینه نیاز داشت که به صرفه نبود.

شهردار اصفهان اضافه کرد:در نهایت با مطالعات متخصصین دانشگاهی پل روگذر دو طبقه ی امام خمینی   طراحی شد و با تلاش مسوولین امر که همه بومی هستند با هزینه 60 میلیارد بدون آزاد سازی و 72 میلیارد با آزاد سازی به اتمام رسید.

سقائیان نژادبااشاره به   شناخته شدن این پل به عنوان برترین طرح بتنی کشور گفت:امکان عبور و مرور تراموا در زیر این پل نیز فراهم شده و خوشبختانه قرارداد خرید تراموا نیز بسته شده است.

وی فزود:این پل بین   رینگ سوم و چهارم ترافیکی ارتباط برقرار می کند که در این صورت  بسیاری از مشکلات ترافیکی ای کلان شهر در زمینه ی انتقال سفر های بین منطقه ای و بین شهری و ترافیک عبوری از محدوده ی مرکزی شهر کاسته خواهد شد.

شهردار اصفهان در اداممه تصریح کرد:تقاطع غیر همسطح شهیدان امینی از جمله تقاطع های بحرانی در محور امام خمینی (ره)بوده است که با حجم سنگین تردد وسایل نقلیه سنگین و سبک از دیر باز یکی از نقاطع حساس و پر مشکل خیابان امام خمینی (ره)و شهرک امیر کبیر محسوب می گردید.

سقائیان نژاد با توجه به احداث پل رو گذر امام خمینی (ره)حد فاصل پل شهید خرازی تا خیابان بهارستان و فاصله بین بهارستان و خیابان امیر کبیر و عدم امکان امتداد پل در کوتاه مدت ،احداث تقاطع غیر همسطح شهیدان امینی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی مدت اجرای این طرح را 8 ماه عنوان کرد و ادامه داد:بیش از 58 میلیارد ریال از محل اعتبار شهرداری منطقه ی 12 برای پروزه ی تقاطع غیر همسطح شهید امینی هزینه شده است.

شهردار اصفهان در پایان صبوری مردم، وحدت و اخلاص مدیران و مجریان طرح را عامل موفقیت در این پروژه دانست./

------------------------------------------------------------

تجلیل از چهره های ماندگار اصفهان با حضور رییس جمهور

خورنیوز:آیین تجلیل از 34 چهره ماندگار استان اصفهان با حضور رییس جمهوری برگزار شد. 

در این آیین چهره های ماندگار استان در 13 عرصه و حوزه توسط دکتر محمود احمدی نژاد تجلیل شدند.

در حوزه روحانیت، آیت الله "خادمی"، شهید والامقام آیت الله "شمس آبادی"، شهید آیت الله "اشرفی اصفهانی"،آیت الله"شیخ علی صافی گلپایگانی"، حجت الاسلام

"حاج شیخ غلامرضا فیروزیان" و مرحومه "بانو مجتهده امین" مورد تجلیل قرار گرفتند.

در حوزه ایثارگران،شهید سردار سرلشگر پاسدار "حاج حسین خرازی"، شهید سردار سرلشگر پاسدار "حاج محمد ابراهیم همت"، شهید امیر سرلشگر "حسن اقارب پرست" و شهید سردار سرلشگر پاسدار"حاج احمد کاظمی" تقدیر شدند.

در حوزه دانشگاه اصفهان، دکتر "ایرج محمد پور بلترک" و دکتر "ایران غازی" و در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دکتر "ابراهیم اسفندیاری" و در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر "احمد طالبیان اردستانی" تجلیل شدند.

در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر "احمد علی فروغی ابری" و در حوزه دانشگاه صنعتی، دکتر "محمد شاهدی" مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در حوزه صنعت، مهندس "محمد رضا جبارزارع"، "احمد فیروز بخت" و "حاج محمود خوروش" تجلیل شدند.

در حوزه پیشکسوتان انقلاب اسلامی، "حجت الاسلام "حاج آقا رحیمیان"، "حاج عباس انصاری" و "حاج مهدی بهادران" تقدیر شدند.

در حوزه فرهنگیان،"سیدعبدالعلی جزایری"، "سید احمد عاملیان" و "حسین ربانی" مورد تجلیل قرار گرفتند.

در حوزه هنر و رسانه،"علیرضا افتخاری"،"محمد موحدیان عطار"، "رضا صنیع زاده" و "صدرعاملی" تقدیر شدند.

در حوزه ارتش، امیر سرتیپ دو خلبان بازنشسته "علی اکبر توانگریان"،در حوزه سپاه، بسیجی دکتر "محمد علی ابوترابی"، در حوزه انتظامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار "حسین اشتری شیرانی"،در حوزه "سربازان گمنام"، شهید والامقام "علی کمالی" و در حوزه ورزش جانباز سرافراز "علی نادری" مورد تجلیل قرار گرفتند. لوح تقدیر و یادبود به چهره های ماندگار استان توسط رییس جمهور اهدا شد. در این مراسم لوح تقدیر خانواده های شهدا و مرحومین به فرزند یا نمایندگان آنها اهدا شد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 88/12/24 و ساعت 2:43 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 37
مجموع بازدیدها: 472921
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه