سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

 

3

3500اصله نهال در خور توزیع شد

 خورنیوز:3500اصله نهال از گونه های کاج، سرو، اقاقیا، عرعر، زبان گنجشک و اکالیپتوس به مناسبت هفته منابع طبیعی در شهرستان خور و بیابانک توزیع و کاشته شده است.

در ادامه بخوانید....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

راه اندازی تاکسی بانوان در شهر خور2

خورنیوزمدتی است  وسایل نقلیه ای  با تابلوی زرد نصب شده تاکسی بانوان در خیابانهای شهر خور  تردد می نمایند و  واین به امنیت و آسایش خاطر خانواده ها کمک شایانی کرده است در هر صورت با شهرستان شدن  خوروبیابانک ایده های نو در حال شکل گیری است و این بسیار خوشحال کننده است

ادامه ندارد..........

به نقل از برات

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1

برگزاری مانور زلزله در خور

 

خورنیوز:جهت هماهنگی  و تسریع در امدادرسانی حوادث احتمالی و تسهیل  در برخورداری مسافران نوروزی مدیریت بحران  و حوادث غیر مترقبه شهرستان خوروبیابانک مانور استقبال ایمن از بهار را امروز اجرا کرد در اجرای این مانور اداره راه و ترابری ،شهرداری و اورژانس جاده ای ،هلال احمر ،نیروی انتطامی ،پلیس راه و فرمانداری شهرستان شرکت داشتند.

ادامه ندارد.....

به نقل از برات

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4

طر ح توسعه امام زاده سید داوود خور به کجا کشی؟

این عنوان گزارشیه که در وبلاگ خور نگین کویر ثبت شده حتما بخوانید.

در ادامه بخوانید...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

مرتضی بابایی در گفتگو با خورنگین سبز کویر گفت:

46130143004366338309.jpg

در طرح توسعه ضلع شمالی و شمالشرقی صحن امامزاده 5 باب مغازه و 4 بابمنزل جهت آزادسازی خریداری شده است. همچنین خوابگاه شبانه روزی خواهران که در قسمت شرقی امامزاده قرار دارد به امامزاده واگذار گردیده است. در ادامه پارک کودک که روبروی حمام شهرداری قرار دارد نیز با پیگیری های انجام شده سند عرصه و عیان آن بنام امامزاده صادر گردیده است.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک همچنین افزود: درآمد سالانه امامزاده خور 30 میلیون تومان است که از این مقدار 5 میلیون تومان صرف هزینه های جاری امامزاده و 25 میلیون تومان باقیمانده جهت طرح توسعه هزینه می شود.

وی همچنین افزود: جهت طرح کلی توسعه که یک چشم انداز بسیار خوب برای آن در نظر گرفته شده است به حدود یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از همین جا از خیرین محترم درخواست می کنیم که جهت تکمیل این کار خیر بزرگ و مساعدت های لازم به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک مراجعه فرمایند.

-------------------

حسن رشیدی، در خور و بیابانک گفت: 3500 اصله نهال از گونه های کاج، سرو، اقاقیا، عرعر، زبان گنجشک و اکالیپتوس به مناسبت هفته منابع طبیعی در شهرستان خور و بیابانک توزیع و کاشته شده است.
وی ادامه داد: به دلیل دارا بودن اقلیم گرم و خشک و بیابانی خور و بیابانک درختانی ویژه با شرایط آب و هوایی این شهرستان انتخاب شده است


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 88/12/25 و ساعت 5:4 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 472982
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه