سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از گروهک‌های ضدانقلابی که در عین اطلاع از عدم حمایت مردم و نداشتن پایگاه اجتماعی از رو نرفته و به سنگ‌پای اعلا تنه می‌زد، با صدور بیانیه و به اصطلاح فراخوان طرفدارانش، اعلام کرد که روز جمعه از ساعت 11 تا 12 به صورت آرام و درحالی که تکه پارچه‌ای به‌دست یا زیر بغل گرفته‌اند، به سوی دانشگاه تهران حرکت نمایند تا نشان اعتراض به جمهوری اسلامی باشد. بدیهی است که هر روز جمعه، نمازگزاران برای شرکت در نماز جمعه تهران، درحالی که سجاده یا زیراندازی در دست یا زیربغل دارند به سمت دانشگاه می‌روند و لذا این گروهک به‌زعم خویش با چنین فراخوانی این پتانسیل نقدی را به نفع خویش مصادره کرده و می‌توانست به اربابان خویش نشان دهد که هنوز هم حامی و طرفدار دارد! امّا چنین اقدامی در بین مردم تنها یک رسوایی و آبروریزی بود که تا مدت‌ها اسباب تفریح جمع‌های حزب‌اللهی را فراهم ساخته بود.


برنامه‌ریزی گسترده سران فتنه رنگی و حامیان ضدانقلابی آنان برای مصادره چهارشنبه آخر سال، حکایت تکراری همان فراخوان گروهک ملی‌گرا در اوایل انقلاب را تداعی می‌نماید که در شرایط گیجی و پریشانی و پس از دریافت سیلی‌های محکم از سوی مردم وفادار به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به دنبال سوءاستفاده از فضای زندگی و تفریح مردم به نفع اهداف حقیر سیاسی برآمده‌اند.


جالب اینکه پس از بیانیه مضحک موسوی پیرامون مراسم راهپیمایی 22بهمن که موجبات تردیدهای برخی فعالین سیاسی نسبت به سلامت روانی و مشاعر نامبرده را فراهم ساخت، تلاش گسترده‌ای از سوی سران فتنه برای خروج از کما در چهارشنبه آخر سال صورت می‌گیرد و در همین حال منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و برخی گروهک‌های محارب و واگرای قومی هم با آنان همراهی می‌نمایند. منافقین با ارسال انبوه پیامک و ارسال پوسترهای رنگی که در خارج از کشور چاپ شده، از مرتبطین خویش خواسته‌اند، چهارشنبه‌سوری را به قیام آتشین تبدیل نمایند. همچنین شبکه‌های ضدانقلابیون خارج‌نشین در تبلیغات هفته‌های اخیر، برای ایجاد درگیری و آشوب در شب چهارشنبه آخرسال، علاوه بر تحریک، آموزش و سازمان‌دهی را در دستور کار خویش قرار داده‌اند.


گروهک‌های سلطنت‌طلب نیز بیکار ننشسته و سوءاستفاده از شب چهارشنبه را در دستور کار خود قرار داده‌اند که جملگی حاکی از تلاش ضدانقلابی برای مصادره چهارشنبه سوری و تبدیل آن به چهارشنبه سوزی می‌باشد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 88/12/25 و ساعت 5:17 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 29
مجموع بازدیدها: 472889
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه