سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

1

نامگذاری امسال به نام کار مضاعف و همت مضاعف، ابتکار جالب و دقیقی است.

خورنیوز:دبیر جامعه‌ اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت:نامگذاری امسال به نام کار مضاعف و همت مضاعف، ابتکار جالب و دقیقی است که از جانب رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است و تنها راه محقق شدن چشم‌اندازی که برای ایران اسلامی در افق 1404 در نظر گرفته شده است همت و کار مضاعف می‌باشد.

سید علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)...

در ادامه خبرپایین کامل بخوانید!!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 2

برگزاری نشست بسیجیان فرهنگی خورو بیابانک

خورنیوز:نشست فرهنگی و سیاسی به منظور افزایش بصیرت فرهنگیان بسیجی در مقابله با تهاجم دشمنان انقلاب اسلامی در خور و بیابانک برگزار شد.

سید محمود شاهچراغی مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان خوروبیابانک در این نشست...

در ادامه خبرپایین کامل بخوانید!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

در ادامه اظهار کرد: رهبر انقلاب برای به تحقق رسیدن اهداف و آرمان‌های انقلاب این شعار را مطرح نموده‌اند و هر چند که دولت نهم، دولت کار و تلاش بوده است ولی تا رسیدن به جایگاه حقیقی راه زیادی را باید پیمود که این نیازمند همت و کارمضاعف است.

وی افزود: برای این که شعار همت مضاعف، کار مضاعف در دانشگاه‌ها نمود عینی پیدا کند همه زیرمجموعه‌های وزارت علوم باید با تلاش چندین برابر گذشته، زمینه‌های علم‌آموزی، پژوهش و تولید علم را فراهم نموده و باعث ایجاد شور و نشاط علمی و فرهنگی در محیط‌های دانشگاهی شوند.

موسوی خاطرنشان کرد: دانشجویان هم باید با تلاش مضاعف در راه کسب علم، نوآوری، کسب بینش و بصیرت صحیح و همچنین تولید علوم مختلف گام بردارند تا تمام آن چیزی که در نگاه رهبری به دانشگاه‌ها و دانشجویان مطرح است، جامه عمل پوشانده شود و در کل با گام‌های بلند و سریع به سمت جایگاه‌های رفیع و احیای دانشگاه اسلامی گام برداریم.

-----------------------------------------------

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان خوروبیابانک در این نشست با بیان اینکه فرهنگیان در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند،گفت: لزوم افزایش بصیرت فرهنگیان در عصر حاضر به بیان دستاورد های علمی،فرهنگی و مذهبی انقلاب وابسته است.
"سید محمود شاهچراغی" افزود: در حال حاضر وظیفه همه متولیان تعلیم و تربیت، تلاش در جهت خنثی سازی قدرت نرم دشمن است و باید با سلاح قرآن و علم ، آینده سازان کشور را در مقابل توطئه های دشمنان آگاه کرد.
وی اضافه کرد: دشمنان همچنان به دنبال اختلاف، تفرقه و جدایی این ملت هستند و می کوشند همواره این وحدت ،همدلی ، عزت و پایداری ملت را نشانه بگیرند.
وی خاطر نشان کرد:این اخوت و مهربانی دل دشمنان قسم خورده انقلاب را به درد آورده است.

 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/1/18 و ساعت 5:35 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 37
مجموع بازدیدها: 472913
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه