سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

 

مقابل الشباب با سرعت و حوصله بازی خواهیم کرد .

خورنیوز:سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: مقابل الشباب یک بازی سرعتی همراه با حوصله ارائه خواهیم کرد.

در ادامه متن خبر را بخوانید

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 کار تیمی حرف اول را در تیم ما می زند

خورنیوز:سرمربی تیم فوتبال الشباب عربستان با اشاره به مصدومیت "شمرانی" یکی از بازیکنان مطرح این تیم گفت: تیم الشباب به بازیکن وابسته نیست و کار تیمی حرف اول را در این تیم می‌زند.

در ادامه متن خبر را بخوانید

"امیر قلعه‌نویی" روز دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الشباب عربستان، اظهار داشت: شرایط در دیدار مقابل الشباب حساس است و امیدوارم بازیکنان ما مانند بازی با پاختاکور فرصت‌سوزی نداشته باشند.
وی با ابراز امیدواری از اینکه الشباب مانند پاختاکور بازی بسته‌ای ارائه نکند، تاکید کرد: هر تیمی که مقابل سپاهان بازی منطقی به نمایش بگذارد فوتبال زیبایی به نمایش در می آید.
وی تصریح کرد: پس از دیدار با پاختاکور تمرینات خوبی انجام دادیم و از لحاظ روحی و روانی برای دیدار فردا در شرایط خوبی قرار داریم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ‌الشباب برخلاف سایر تیم‌های عربی که در داخل و خارج از خانه بازی های متفاوتی ارائه می کنند بازی یکسانی به نمایش می‌گذارد که این موضوع به نفع ماست.
قلعه‌نویی با بیان اینکه تیمش تاکنون از نظر کیفیت در لیگ قهرمانان آسیا خوب ظاهر شده است ابراز امیدواری کرد: با پیروزی مقابل الشباب احتمال صعود سپاهان بیشتر شود و یکی از تیم های صعود کننده باشد.
قلعه‌نویی در مورد بازی اخیر این تیم با قضاوت افشاریان در لیگ برتر یادآور شد: این داور بلایی به سرمان آورد که به جای اینکه به دنبال کارهای تاکتیکی باشیم به دنبال برطرف کردن مشکلات روحی روانی بازیکنان بودیم، هرچند این داور در بازی‌های دیگر هم به تیم ما لطمه زده است.
دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الشباب عربستان از گروه سوم مسابقات جام باشگاههای آسیا فردا ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.
سپاهان با پنج امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی این گروه قرار دارد

------------------------------------------------

"جیمی پاچکو" روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران پیش از دیدار با سپاهان اصفهان افزود: در بازی نخست خوش شانس بودیم که یک امتیاز از این تیم گرفتیم، اما در بازی برگشت با تاکتیکی متفاوت بازی خواهیم کرد تا بتوانیم پیروز میدان باشیم چون اگر پیروز نشویم ممکن است شرایط به ضررمان تمام شود.
وی ادامه داد: در بازی اول شناختی از سپاهان اصفهان نداشتیم، اما اکنون شرایط متفاوت است و مطمئن باشید بازی خوبی برگزار می‌کنیم و تنها به فکر کسب سه امتیاز هستیم.
سرمربی الشباب تاکید کرد: با توجه به جدول این گروه، بازی سختی برابر سپاهان در پیش داریم و همه تیم‌های حاضر در گروه ما شانس صعود به دور بعد را دارند.
وی با بیان این که برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستم، تصریح کرد: در بازی برابر سپاهان بازیکنانم با تمام توان بازی خواهند کرد و در این دیدار تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.
پاچکو در پاسخ به این سئوال که آیا برابر سپاهان دفاعی بازی می‌کنید، تصریح کرد: دفاعی بازی نمی‌کنیم چون برای صعود باید حتماً پیروز شویم، البته می‌دانیم سپاهان در کرنرها و ضربات شروع مجدد بسیار خوب کار می‌کند.
دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و الشباب عربستان روز سه شنبه ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.
"عبدو عاطف " کاپیتان تیم فوتبال الشباب نیز در این نشست خبری گفت: این دیدار بازی ساده ای نیست و می دانیم که سپاهان از تیم های موفق ایرانی است، اما ما نیز همانند تیم العین تلاش می کنیم تا در خانه سپاهان از این تیم امتیاز بگیریم


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/1/24 و ساعت 9:44 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 103
مجموع بازدیدها: 473466
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه