سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

 

خورنیوز:سرمربی سپاهان گفت: ذوب‌آهن هفته‌ها ما را تعقیب و بر تیم ما فشار وارد می‌کرد اما از این هفته به بعد شرایط مقداری بهتر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس امیر قلعه‌نویی پس از برتری 2 بر صفر برابر راه‌آهن اظهار داشت:‌ خدا را شکر که توانستیم در روز ولادت حضرت زینب (س) یک عیدی خوب به هواداران اصفهانی بدهیم. امروز روز خوبی داشتیم البته فقط تا فردا خوشحالیم و از فردا خود را برای بازی با العین آماده می‌کنیم.

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه در شروع این دیدار به خوبی بازی نکردیم خاطرنشان کرد: هرچه به پایان بازی نزدیک شدیم نبض بازی را در اختیار گرفتیم و چند موقعیت خوب را نیز به دست آوردیم.

وی با اشاره به بازی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های پاختاکور و الشباب گفت: بار روانی این دیدارها هنوز بر بازیکنان اثر گذاشته بود اما این پیروزی باعث کاهش استرس موجود بر بازیکنان شد.

سرمربی سپاهان ضمن تشکر از مطبوعات اصفهان عنوان کرد:‌ آنها در اوایل فصل و اکنون حمایت کامل را از ما به عمل آوردند و امیدوارم حمایت آنها همچنان ادامه داشته باشد.

قلعه‌نویی در خصوص این دیدار اظهار داشت: در نیمه دوم موقعیت‌های مناسبی را به دست آوردیم اما بازیکنان پس از به ثمر رساندن گل دوم عطش خاصی برای به ثمر رساندن گل‌های بعدی نداشتند وگرنه می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: اگر کیفیت بازی سپاهان با الشباب عربستان را با کیفیت این بازی مقایسه کنیم خواهیم دید سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا براساس صحبت‌هایی که در گذشته نیز گفته بودم بازی با کیفیت‌‌تری را به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه ما اکنون در حال رسیدن به اهداف پلکانی خود هستیم تصریح کرد: ‌قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا جزو اهداف ما بود. جام حذفی را جدی نگرفتیم تا بازیکنان آسیب ندیده و خستگی بر آنها اثر نگذارد.

قلعه‌نویی ادامه داد: ذوب‌آهن اصفهان هفته‌ها ما را تعقیب و فشار بر تیم ما وارد می‌کرد اما از این هفته به بعد شرایط مقداری بهتر شد.

وی در خصوص کیفیت بازیکنان خارجی تیمش گفت: بازیکنانی مانند آرماندو زمانی که من به سپاهان آمدم با این تیم قرارداد داشتند و من آنها را به این تیم نیاوردم. بازیکنانی که من به اصفهان آوردم شرایط‌شان مشخص است و می‌بینید که جز تأثیرگذارترین بازیکنان لیگ محسوب می‌شود.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/1/31 و ساعت 2:37 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 141
مجموع بازدیدها: 473397
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه