سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

احمدی نژاد

خورنیوز:رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: در دوران جدید، بت های زمانه در حال اضمحلال و فروپاشی هستند و این در حالی است که راه و آرمان ملت ایران جایگزینی مناسب برای مطالبات جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر "محمود احمدی نژاد" جمعه شب هنگام ورود به تهران از سفر به نیویورک و مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جهان در آستانه تحولاتی عظیم است، افزود: برای موجه جلوه دادن آمریکا و اسراییل، استکبار تبلیغات عظیمی را آغاز کرده و هنوز بر این اعتقاد است که این دو رژیم مقدس هستند.
وی ادامه داد: اما در خود آمریکا نیز این موضوع طرفداری ندارد و بطور کامل بت های جدید فروریخته اند.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه مناسبات قدیم در حال از بین رفتن است، گفت: دوران کسانی که دارای زور و اسلحه بودند به پایان خود نزدیک شده و اکثر دولت ها و ملت ها به قلدر بازی در عرصه جهانی اعتراض دارند.
وی با اشاره به اینکه حضور در سازمان ملل فرصتی مناسب برای هر کشوری است، ادامه داد: نگاه جهانیان از محدوده درون کشوری عبور کرده و به جهانی شدن پیش می رود.
رییس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه باید به سرعت مشکلات داخلی کشور را حل کرد و به حل مشکلات جهانی پرداخت، اظهارداشت: مشکلات سنگین اقتصادی در همه جای دنیا وجود دارد. حتی مدیران آمریکایی نیز از حل این مشکلات درمانده شدند.
وی تصریح کرد: به دلیل نیاز جهان برای تغییر دوران کنونی، هرجا که نامی از ایران است درصدر اخبار و توجه جهانیان قرار می گیرد.
احمدی نژاد با ارایه گزارشی از سفر خود به سازمان ملل گفت: در این سفر با رهبران ادیان گوناگون که خواهان پاکی و صداقت بودند دیدار داشتیم و همچنین با دانشجویانی که از سراسر آمریکا همراه اساتید خود و هزینه شخصی به محل اقامت من آمده بودند، گفت و گو کردیم که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/7/6 و ساعت 10:55 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 103
مجموع بازدیدها: 473526
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه