سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

نوای کویر

خورنیوز:استاندار استان اصفهان دکتر ذاکر اصفهانی گفت:مردم خور با نخل بزرگ شده و نخل با مردم خور عجین شده است.

در تاریخ 17/2/89 استاندار محترم استان اصفهان جناب آقای دکتر ذاکر اصفهانی به همراه معاونین خود و نماینده محترم  شهرستان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر حسنی سفری به شهرستان خور داشته که ایشان در این سفر پس از زیارت قبور شهدای شهر خور و سرکشی از سایت شرکت پتاس و همچنین کلنگ زنی ساختمان جدید فرمانداری شهرستان خور به شهر فرخی مراجعت و با حضور در جمع مردم، شهرداری این شهر را افتتاح نمودند.

 

ایشان و هیئت همراه سپس در نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد النبی شهر خور شرکت نموده که بعد از نماز در ابتدا حاج آقا حسینی زاده امام جمعه محترم شهر خور پس از عرض خیر مقدم خدمت استاندار محترم جناب آقای دکتر ذاکر اصفهانی و هیئت همراه و نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر حسنی، فرمودند که آقای دکتر حسنی در شهر خور میهمان نیستند، ایشان خود را بومی منطقه میداند و همیشه اعلام نموده که من اهل خور و بیابانکم، چون آغاز کار و خدمت ایشان از خور بوده و لطف و عنایت مردم خور را همیشه همراه داشته است، ایشان همیشه نگاه محبت آمیزی به مردم خور و بیابانک داشته و دارند و از تلاشهای ایشان به خاطر پیگیری درخواست چندین ساله مردم مبنی بر شهرستان شدن خور که با محبت دولت عدالت محور محقق گردیده و همچنین بسیاری از توسعه هایی که در زمان نمایندگی ایشان صورت گرفته تشکر نموده و از زبان مردم به بیان مشکلات آنها خصوصا در بحث نخیلات خور پرداخته و اظهار امیدواری کردندکه بقیه مشکلات نیز با پیگیری ایشان برطرف گردد.

در ادامه جناب آقای دکتر حسنی پس از عرض خیر مقدم خدمت استاندار محترم و هیئت همراه از اینکه استاندار محترم قصد دارند جلسه شورای اداری استان را در شهرستان خور برگزار کنند تشکر نمودند. ایشان در ادامه عرایض خود پس از رسانیدن سلام ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر احمدی نژاد به مردم شهرستان خور، اعلام نموده که نگاهی که در دولت نهم و دهم به منطقه خورو بیابانک شده با سه دهه انقلاب برابری می کند و سپس به مشکلات مردم خصوصا در بجث نخیلات و سرمایه گذاری در منطقه پرداختند.

سپس استاندار محترم در جمع مردم حاضر و پس از بیان اقدامات خود در سفر به شهرستان خور و بیابانک اعلام نموده که کویر نمک و شرکت پتاس سرمایه بزرگی است که خداوند به این شهرستان عنایت فرموده است. ایشان در ادامه فرمودند:هر چند فاصله خور با مرکز استان زیاد است و در روی نقشه دیده نمی شود اما در عمل اینگونه نیست و ما توجه خاص به این شهرستان داریم و در حال پیگیری گاز رسانی به این شهرستان که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان اصفهان است هستیم. ایشان ضمن بیان اینکه خور ظرفیت های زیادی جهت سرمایه گذاری دارد اظهار نمود که باید از خوریهای مقیم تهران و مابقی شهرهای بزرگ کشور در بحث سرمایه گذاری استفاده نمود. جناب آقای دکتر ذاکر اصفهانی در ادامه اعلام نمودند که هر چند بنده قبلا در این سمت نبوده ام اما طی بررسی هایی که به عمل آورده ام سرمایه گذاری زیادی خصوصا در بحث نخیلات در این شهرستان شده است و مردم خور با نخل بزرگ شده و نخل با مردم خور عجین شده است.

در ادامه استاندار محترم در حرم مطهر امام زاده کمال الدین سید داوود حاضر و این امام زاده بزرگوار را زیارت نمودند.

 

در جلسه شورای اداری که در بعد از ظهر همان روز در سالن آمفی تئاتر شهر خور برگزار گردید، مسئولین محترم شهرستان خور خواستار افزایش سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و همچنین ساخت نیروگاههای بادی و خورشیدی بودند. جناب آقای دکتر ذاکر اصفهانی پس از پایان جلسه شورای اداری اظهار نمودند که در این سفر مجموعه مصوبات سفر های ریاست محترم جمهور و استاندار قبل مرور گردیده که اکثر مصوبات عملیاتی شده و صددرصد محقق شده است و بخشی با پیشرفت فیزیکی کمتر برجای مانده و بخش جزئی هم صورت نگرفته است که پیگیری خواهد شد تا اعتبارات لازم پرداخت و اجرایی شود.

ایشان در ادامه اعلام نموده که در این جلسه مصوباتی هم در بخش های راه وترابری، بهداشت و درمان،میراث فرهنگی و صنعت و معدن صورت گرفته است.

ایشان در ادامه سفر خود، به شهر جندق مراجعت و با حضور در بین مردم این شهر به مشکلات آنان پرداخت.ایشان همچنین در ادامه سفر دو روزه خود در تاریخ 18/2/89 از روستای مصر و روستاهای جنوبی این شهرستان بازدید نموده و با حضور در جمع مردم به مشکلات آنها پرداخت.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/2/18 و ساعت 5:58 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 472934
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه