سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

نامه ای از نرگس خوربه

جناب آقای استاندار محترم

خواهشمند است بازرسی با دیانت و سیاست و کیاست فرستاده تا به یاوه ها رسیدگی نماید ولی مزدور نباشد که دنیا را به آخرت ترجیح دهد. هزینه او را تقبل می فرمایم . مشروط بر آنکه به دلیل عقل و شرع و دین و عرف قانع مان کند که چرا؛

1-  چرا مدرسه ای در مرکز شهر تعطیل می شود و دانش آموزا ن به مدارس حواشی شهر چون گوشت قربانی تقسیم می شوند ؟( محدوده مدارس روی نقشه معین شده است پیوست 2 )

2- چرا قبل از تصمیم به قربانی دانش آموزان انجمن اولیا مدارس ام البنین و دکتر شریعتی در جریان ماوقع و اصطلاح رایج امروز فتنه نبوده اند ؟

3- آقایان خود خوب بلدند چگونه ببرند و بدوزند و بپوشند . اگر این انجمن های اولیا بار اضافی بر دوش دولت دارد چرا حذف نمی شوند؟ و اگر جنبه درآمد زائی و مشورتی دارند چرا به آن بها داده نشد؟ آیا کسانی که این جلسات را برگزار می کنند این انجمن را مانع و تهدیدی برای منافع خود می دیدند که با آن ها مشورتی نشد؟   

4- آیا ساختمان مدارس را بدین شکل خالی کردن و در اختیار شرکت تعاونی مصرف و نیروی انتظامی قرار دادن هنر است و  از مستحبات و خود شیرینی در نزد دولت مردان است ؟

5- آیا اگر مشکل نام مدرسه است نمی توان آن را تغییر داد و دانش آموزان را این گونه قربانی نام ها  نکرد؟

6- آیا خداوندی که به نیت ها آگاه است در روز جزا به صدق و درستی آقایان در نزد خلق با دستان تهی و افکار بدون خدعه گواهی خواهد کرد؟

       خداوندا تو شاهد باش که آنچه تحریر شد برای رضای تو و خدمت به فرزندان کوچک دیارم بود که قربانی  امیال دنیوی می شوند. مگر نه اینکه به فتوای مرادم خمینی کبیر (ره) ایجاد زحمت برای دیگران حرام است. آیا گوشی و مسلمانی هست که ناله مظلوم را بشنود و او را دادرسی کند ؟

اردیب نگین کویر:درهمه جا باکمک خیرین مدرسه سازی می کنندوبه مکان آموزشی و فرهنگی بهامی دهند اما مسئولین منطقه ما از اتاق فکرشان مدرسه فروشی تراوش می کند. این کارآقایان بافروش مدرسه روستای اردیب آغاز شد که درحال پیگیری است زمانیکه زمین وقفی روستا که باهزینه وزارت فرهنگ سابق وباهمت مردم زحمت کش روستابناشده  بدون ضابطه وبدون اینکه سندی موجود باشد بفروش می رسددیگر چه توقعی دارید.               من ا...التوفیق


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 89/4/13 و ساعت 5:59 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 37
مجموع بازدیدها: 472914
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه