سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

فارس

خورنیوز:امام جمعه خور و بیابانک گفت: اگر بعثت حضرت رسول (ص) نبود، بشریت از انسانیت سقوط می‌کرد و جامعه امروز هم اگر دنباله‌رو سیره پیامبر (ص) باشد از ضلالت و بدبختی نجات پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: انسان‌ها باید در برابر وسوسه‌های شیطان خویشتنداری کرده و مهار نفس را در دست بگیرند تا مرعوب شیطان نشده و به دام او نیفتند.
وی افزود: در صورتیکه از تعالیم قرآن و پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین پیروی کنیم، از انوار معرفت آنها بهره‌مند شده و دلهایمان نورانی می‌شود.
خطیب جمعه شهرستان خور و بیابانک با تبریک 27 رجب سالروز بعثت پیامبر اعظم(ص) تصریح کرد: حضرت محمد(ص) نه تنها برای مسلمانان آزادی آورد بلکه برای تمام افراد بشر مایه خیر و برکت و چراغ راه بود.
وی خاطرنشان کرد: اگر بعثت حضرت رسول(ص) نبود بشریت از انسانیت سقوط می‌کرد و جامعه امروز هم اگر دنباله‌رو سیره پیامبر(ص) باشد از ضلالت و بدبختی نجات پیدا می‌کند و به صلاح و رستگاری می‌رسد.
حسینی‌زاده با اشاره به ایام ولادت ائمه معصومین(ع) در ماه شعبان بیان داشت: ماه شعبان ماه دعا است و باید با تمرین روزه‌داری و دعا و نیایش خود را برای ورود به ماه رمضان آماده کنیم به‌گونه‌ای که بعد از ماه رمضان تمام گناهان ما از بین رفته و گناهی باقی نماند.
وی با انتقاد از سر و صدای زیاد بعضی از مجالس در هنگام عزاداری در تکایا و مساجد ادامه داد: ایجاد مزاحمت و سر و صدا برای مردم با آموزه‌های پیامبر اسلام(ص) مخالفت دارد و باید این مجالس به گونه‌ای برگزار شود که هیچ‌گونه مزاحمتی ایجاد نکند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/4/19 و ساعت 8:57 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 37
مجموع بازدیدها: 472893
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه