سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

نسیم خور

خورنیوز:امام جمعه موقت خور و بیابانک گفت: نزدیک به نیمی از نفت دنیا از تنگه هرمز عبور می‌کند و اگر تنگه هرمز نا‌امن شود، ضرر آن فقط متوجه آمریکا و همدستانش خواهد بود.

حجت الاسلام محمد رضا عزیزظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه پاکی‌ها است و روزه گرفتن در این ماه، بدن و قلب و جوهر وجودی انسان را از پلیدی‌ها و آلودگی‌ها پاک کرده و حرام‌های بدن انسان را ذوب می‌کند.
وی افزود: اگر انسان در این ماه عقاید و رفتار خود را از بدی‌ها پاک کند، آن وقت شاهد خانواده و جامعه‌ای سالم و پاک هستیم.
خطیب جمعه موقت خور و بیابانک تصریح کرد: حضور در نماز جماعت و جلسات قرآن و خواندن دعا و ذکر صلوات در این ماه سفارش شده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید بتوانیم نهایت بهره و استفاده را از این روزهای پر خیر و برکت ببریم.
وی در ادامه به سخنان امام جمعه خور درباره رعایت حال مردم و جلوگیری از ایجاد سر و صدا توسط بلندگوهای سراسر شهر اشاره و خاطر‌نشان کرد: اذان گفتن آثار و برکات زیادی دارد اما باید در نظر داشت که صدای اذان سبب ایجاد مزاحمت برای همسایگان مساجد نشود.
عزیز با اشاره به 26 مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بیان داشت: آزادگان ایران اسلامی، سختی‌ها و شکنجه‌های فراوانی را در زمان اسارت در اردوگاه‌های عراق متحمل شدند و نباید فراموش کنیم که ایران چه سختی‌هایی را پشت سر نهاده تا به اینجا رسیده است.
وی در ادامه به سالروز کودتای ننگین 28 مرداد اشاره کرد و اظهار داشت: نهضت ملی به رهبری آیت‌الله کاشانی در حال پیروزی بود و اگر توطئه‌های آمریکا برای بازگرداندن شاه نبود، طومار استکبار در همان زمان و برای همیشه از ایران اسلامی برچیده می‌شد.
امام جمعه موقت خور و بیابانک تصریح کرد: تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا علیه ایران بیشتر به ضرر خود آنها است و آنها فقط قصد ایجاد جنگ روانی و آزار و اذیت دارند.
وی اظهار داشت: بیش از 40 درصد از نفت دنیا از تنگه هرمز عبور می‌کند و اگر تنگه هرمز نا امن شود، ضرر آن فقط متوجه آمریکا و همدستانش خواهد بود.



 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/5/23 و ساعت 11:38 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 472959
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه