سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

خورنیوز:وزیر کشور دقایقی قبل با حضور در جمع مردم زلزله زده روستای کوه زر پیام همدردی رییس جمهوری را به مردم این منطقه ابلاغ کرد.  


"محمد مصطفی نجار" افزود: دکتر "احمدی نژاد" نیمه شب گذشته با تماس تلفنی از من خواستند که با حضور در منطقه کوه زر از نزدیک مسایل و مشکلات روستاییان آسیب دیده را بررسی و پیگیری کنم.
وی گفت: من هم اکنون حامل پیام رییس جمهوری برای مردم خوب این منطقه هستم و این دقت و سرعت در رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان نشان از عشق و علاقه رییس جمهوری به مردم دارد.
وزیر کشور از مسوولان استان سمنان به ویژه مسوولان امداد و نجات در رسیدگی و اعزام سریع گروههای امدادی به منطقه تقدیر کرد.
محمد نجار با تاکید بر اینکه مشکلات و آسیب های وارده مورد رسیدگی و جبران قرار می گیرد به مسوولان استان دستور داد تا سریعا مراحل کارشناسی و برآورد خسارت وارده را انجام دهند و سریعتر مشکلات مردم آسیب دیده برطرف شود.
وزیر کشور از صبر و متانت مردم منطقه تقدیر کرد و با ابراز همدردی با آسیب دیدگان این زلزله تاکید کرد: با وقوع حادثه گروههای مختلف امدادی دیشب وارد عمل شده و هم اکنون فعال هستند.
وی گفت: در بیمارستان برادران رضایی دامغان نیز با گفت و گو با پزشکان و دست اندرکاران از آنها خواستم تا نهایت تلاش خود را برای مداوا و کسب سلامتی اسیب دیدگان به عمل آورند.
وزیر کشور سپس از قسمتهای مختلف و آسیب دیده روستای کوه زر دامغان بازدید کرد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/6/6 و ساعت 12:0 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 33
مجموع بازدیدها: 472491
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه