سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

ایرنا

خورنیوز:استاندار سمنان از اختصاص 125 میلیارد ریال اعتبار برای تامین و جبران خسارات ناشی از زلزله در مناطق جنوب شهرستان های دامغان و شاهرود خبر داد.  


"عباس رهی" در پایان نشست ستاد بحران که روز شنبه با حضور وزیر کشور در روستای زلزله زده ستوه شهرستان شاهرود برگزار شد، افزود: این اعتبار به دستور وزیر کشور و با هدف بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده، بازسازی فضاهای عمومی و تامین نیازهای مناطق و روستاهای آسیب دیده اختصاص یافته است.
وی گفت: با تشکیل ستاد بحران در استان و بررسی آخرین وضعیت مناطق آسیب دیده و حجم خسارات کار بازسازی این مناطق از فردا آغاز خواهد شد.
استاندار سمنان از حضور وزیر کشور در منطقه و سفر به روستاهای آسیب دیده و نیز عیادت از مجروحان حادثه در بیمارستان رضایی دامغان تقدیر کرد و گفت: امداد رسانی به حادثه دیدگان این زلزله با مشارکت فعال و گسترده دستگاههای اجرایی این استان آغاز شد و هم اکنون نیز در مناطق مختلف نیروهای امدادگر مشغول ارائه خدمات هستند.
زمین زلزله ای با بزرگی 9/5 در مقیاس امواج درونی نیمه شب گذشته مناطق جنوب شهرستانهای دامغان و شاهرود را لرزاند و سه کشته و 19 مجروح برجای گذاشت.
بر اثر این زمین لرزه واحدهای مسکونی 15 روستای این دو شهرستان بین 10 تا 60 درصد خسارت دیده اند


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/6/6 و ساعت 6:38 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 103
مجموع بازدیدها: 473525
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه