سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

نسیم خور

خورنیوز:فرماندار خور و بیابانک گفت: در هفته دولت، 17 طرح دولتی به ارزش بیش از 85 میلیارد ریال در شهرستان خور و بیابانک به بهره‌برداری می‌رسد.

 حسن فیروزی در جمع خبرنگاران شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: از زمان تاسیس شهرستان خور و بیابانک، فعالیت‌های عمرانی زیادی در سطح شهرستان انجام شده است که باید در سال همت مضاعف و کار مضاعف با تلاش و همکاری همدیگر در جهت توسعه و آبادانی شهرستان گام برداریم.
وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته افزود: از کارهایی که در سال گذشته انجام شد تلاش در جهت کوتاه کردن مسیر طولانی خور به شهرستان‌های دیگر و مرکز استان اصفهان بود.
فرماندار خور و بیابانک با اشاره به تبدیل یک روستا به شهر در این شهرستان اضافه کرد: ارتقای روستای ولایتمدار فرخی به شهر با همکاری نماینده شهرستان و عنایت دولت محترم صورت گرفت.
وی ضمن تشکر از بخش خصوصی به خاطر فعالیت در سطح شهرستان خور و بیابانک تصریح کرد: افتتاح هتل توریستی بالی و همچنین راه‌اندازی دفتر پلیس+10 از خدمات ارائه شده توسط بخش خصوصی در شهرستان خور و بیابانک است.
فیروزی افتتاح سالن ورزشی روح‌الله خادمی و انتقال آب از روستای ایراج به روستای هفتومان و ثبت‌نام برای احداث خانه در قالب مسکن مهر را از دیگر فعالیت‌های سال گذشته در این شهرستان برشمرد.
وی با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت خاطرنشان کرد: روکش آسفالت گرم به طول 30 کیلومتر در محور خور به طبس با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 11:22 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 33
مجموع بازدیدها: 472487
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه