سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

به گزارش خورنیوز وبنا بر اعلام وبلاگ چاه ملک در گذر زمان:راهپیمایی باشکوه روز قدس همزمان با سراسر کشور در ساعت 10 صبح با حضور اقشار مردم و خانواده های معظم شهدا دانشجویان ، فرهنگیان و دانش آموزان و... از گلزار با طراوت سی و یک شهید روستا آغاز گردید.

راهپیمایان با سر دادن شهارهایی همبستگی و همدردی خود با مردم مظلوم فلسطین را ابراز نموده و ضمن تاکید بر وحدت از مسلمین جهان خواستند از هرگونه تفرقه و اختلاف بپرهیزند و با اعلام انزجار از صهیونیستها هرگونه سازش با این رژیم جعلی را باطل و حرام اعلام نمایند.

مردم روزه دار چاه ملک همچنین با اعلام تبعیت کامل از ولایت فقیه از فتنه گران و منافقین اعلام بیزاری نمودند . در پایان مراسم قطعنامه ای در 9 بند توسط آقای یاسین گرجی قرائت شد و شرکت کنندگان با غریو تکبیر اعلام تایید نمودند. پس از این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر اقامه گردید و مابین دو نماز دعای وحدت را اهالی در حالی سر دادند که دستهایشان در دست یکدیگربه نشانه اتحاد و همبستگی در یکدیگر زنجیر شده بود . در پایان از کلیه شرکت کنندگان در راهپیمایی این روز جهانی از طرف شورای اسلامی وپایگاه مقاومت بسیج  تقدیر و تشکر گردید.

در طی مراسم امروز کمکهای نقدی مردم نوعدوست و روزه دار روستا جهت کمک به سیلزدگان پاکستان جمع آوری گردید.

منبع :چاهملک در گذر زمان


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/6/13 و ساعت 8:41 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 33
مجموع بازدیدها: 472489
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه