سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

   نسیم خور

خورنیوز:سیدمحمد شاهچراغی دوشنبه شب در نخستین یادواره شهدای شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: از کارهای با ارزشی که پس از جنگ در سطح کشور انجام شده برگزاری کنگره و یادواره شهدا در استان‌ها و شهرهای کشور است. 
وی با اشاره به اینکه تاکنون در بعضی از شهرها و روستاهای شهرستان خور و بیابانک از جمله چوپانان، فرخی، چاهملک و ایراج یادواره شهدا را برگزار کرده‌ایم، افزود: در ماه پایانی سال جاری نیز یادواره شهدای شهر خور را برگزار می‌کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خور و بیابانک به اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره کرد و ادامه داد: اکثر جمع حاضر در این گونه جلسات، نسل جوان هستند و این حضور می‌تواند مشت محکمی بر دهان استکبار و مخالفان جمهوری اسلامی باشد.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما تقدیر از کسانی است که در زمان جنگ تحمیلی از دین و میهن خود دفاع کردند، چه آنان که شهید شدند و چه آنان که از رزمندگان و جانبازان باقی مانده‌اند.
شاهچراغی اضافه کرد: از دیگر اهداف این یادواره‌ها تقویت فکری و معنوی نسل جوان و معرفی شهدا به عنوان الگوهای مناسب برای آنهاست و نسل جوان ما باید وقایع و اتفاقات دوران دفاع مقدس را مطالعه کنند تا با اخلاص، تقوی و پاکی رزمندگان در آن دوران آشنا شوند.
وی با اشاره به سخنانی از ائمه در خصوص شهیدان بیان داشت: هنگامی که امام رضا (ع) از ایران عبور می‌کردند به شلمچه رسیدند و در آنجا به سجده رفته و خاک آنجا را به چشمان خود مالیدند و فرمودند که روزی فرا می‌رسد که بهترین یاران ما در این نقطه به شهادت می‌رسند.
شاچراغی در ادامه اظهار داشت: هدف دیگر از برگزاری یادواره شهدا، حفظ و تقویت روحیه حماسی در میان نسلی است که در جنگ حضور نداشته‌اند چرا که استکبار دست از ما بر نمی‌دارد.
وی تاکید کرد: ما هنوز در جنگ هستیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن جنگ نرم را آغاز کرده است و به همین دلیل باید نسل جدید تمام ترفندها و برنامه‌های دشمن را پیگیری و رصد کند تا بتواند برای مقابله با آنها برنامه‌ریزی کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک تصریح کرد: اوج تهاجم دشمن بعد از جنگ هشت ساله، تهاجم فرهنگی بوده است و تنها خواسته آنها این است که ما ولایت فقیه، سپاه و شورای نگهبان نداشته باشیم و حتی از سیدحسن نصرالله هم حمایت نکنیم.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته و در جریان فتنه 88، برخی از سران فتنه هم با آنها همراهی کردند و خواستار این بودند که ولایت فقیه را از ایران حذف کنند.
شاهچراغی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بدون ولایت فقیه یعنی ایجاد یک حکومت دیکتاتوری بدتر از حکومت دوران پهلوی و صدام در ایران بیان داشت: پیشگیری و مبارزه با رواج غرب‌گرایی و مصرف مواد مخدر در میان جوانان از دیگر اهداف برگزاری یادواره‌هاست.
وی افزود: امروز دشمن از راه‌های مختلفی از جمله رواج مصرف مواد مخدر در میان جوانان ما وارد می‌شود و در حال حاضر آمریکا با حضور خود در افغانستان کشت خشخاش را افزایش داده تا زمینه پخش بیشتر آن را در ایران افزایش دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه داشتن ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی، دشمن‌شناسی، دشمن‌گریزی و بصیرت و هوشیاری مردم است.
وی اظهار داشت: اگر بخواهیم راه شهید را ادامه دهیم باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و زندگی خود را به گونه‌ای با اسلام تطبیق دهیم که بتوانیم در جنگ نرم با دشمن مقابله کنیم.
شاهچراغی خاطرنشان کرد: در حادثه عاشورا کسانی که روبه‌روی امام حسین (ع) قرار گرفتند، افراد بی‌بصیرت بودند و بی‌بصیرت‌های امروز همان کسانی هستند که شعار «نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران» سر می‌دهند.
وی ادامه داد: رزمندگان حماس و حزب‌الله، رزمندگان خط مقدم جبهه مسلمانان هستند و اگر آنها یک قدم از مواضع خود عقب‌نشینی کنند، رژیم صهیونیستی نقشه نیل تا فرات را اجرا می‌کند.
وی تاکید کرد: باید جوانان عزیزمان به مسائل داخلی و خارجی توجه داشته باشند تا بتوانیم پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن، امام زمان حضرت ولیعصر (عج) بسپاریم.

 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/6/16 و ساعت 11:38 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 472465
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه