سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

خورنیوز:نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: خبرنگار عراقی با پرتاب کفش خود به سوی بوش، عمل حضرت ابراهیم (ع) که در رمی جمرات به شیطان سنگ‌پرتاب کرد را انجام داد.

 

به گزارش خور نیوز ، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به حمایت بیشتر مردم کشور‌های دنیا و جهان اسلام از اقدام شجاعانه خبرنگار شیعه عراقی افزود: این حمایت نمایانگر این بود که این اقدام و اعتراض از سوی جهان اسلام انجام شده است.


وی به مقاومت مردم غزه در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مردم شجاع غزه در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها مشت محکمی است بر دهان آنان و سرانشان است.
طباطبایی‌نژاد افزود: راهپیمایی اخیر مردم غزه این را نشان داد که علی‌رغم توطئه‌ها و جنایت‌های صهیونیست‌ها،‌ آنان از حماس به طور قطع پشتیبانی می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه سکوت برخی کشور‌های اسلامی در برابر صهیونیست‌ها و جنایت‌هایشان در غزه یک ننگ تاریخی را برای آنان به‌دنبال دارد، ‌تصریح کرد: برخی از کشور‌های عربی باید بدانند که همکاری آنان با صهیونیست‌ها و سکوتشان اعتبار و آبروی آنان را خواهد برد.
طباطبایی‌نژاد با اشاره به محاصره مردم غزه افزود: محاصره مردم غزه در حالی ادامه پیدا می‌کند که زنان و کودکان بسیاری بر اثر این محاصره و کمبود منابع غذایی و دارویی هر روز جان خود را از دست می‌دهند.
وی خاطر نشان کرد: تمام این مسائل و خیانت‌ها در تاریخ ثبت خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: شیعیان هیچ‌گاه به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف نبوده‌اند و آنان همواره بر ایجاد وحدت میان مسلمانان تاکید داشته‌اند.
وی با اشاره به تفرقه‌افکنی برخی از علمای نادان اهل سنت تصریح کرد: شیعیان از ائمه و پیشوایان خود درس حفظ وحدت میان مسلمانان را با هر شرایطی آموخته‌اند و سخنان مقام معظم رهبری نیز در این خصوص بوده است.
طباطبایی‌نژاد خاطر نشان کرد: سخنان مقام معظم رهبری همه برگرفته از احادیث و روایات ائمه معصومین است.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/9/29 و ساعت 4:16 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 103
مجموع بازدیدها: 473471
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه