سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

خور نیوز:جلسه گرامیداشت سی‌امین یادمان مردانگی و غیوری شهرستان نایین برگزار شد.

 

به گزارش خورنیوز ،فرماندار شهرستان نایین ظهر امروز در جلسه گرامیداشت سی‌امین یادمان مردانگی و غیوری این شهرستان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی مدون و منسجم برای ایام دهه فجر توسط هر یک از دستگاه‌های مربوطه اظهار داشت: با گذشت سه دهه از ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز دهه چهارم مهم‌ترین وظیفه هر دستگاه ارائه عملکرد و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و انتقال آن به نسل جدید است.


سید مجتبی ایزدی با تأکید بر حفظ و پاسداشت حرمت خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خواستار حضور همه اقشار مردم و مسئولان در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهدای گمنام نایین شد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نایین نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال‌های گذشته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نایین همیشه پیشتاز و یکی از شوراهای مطرح و دارای جایگاه در سطح استان بوده گفت: در بخش‌های انارک و خور و بیابانک نیز ستادهای متناظر توسط بخشداری‌های بخش‌های مذکور تشکیل شده و هر یک از بخش‌ها وظایف کمیته‌های مربوطه را مشخص کرده‌اند.
فردوسی زاده به گلباران تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌های گذشته به مناسبت این روز برنامه قابل قبول و مطلوبی ارائه شده که امسال نیز با حضور همه مردم امید می‌رود شاهد اجرای برنامه‌ای در خور شأن انقلاب اسلامی باشیم.
وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی ویژه راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: ترتیبی خواهیم داد تا در مراسم باشکوه این روز از یکی از شخصیت‌های کشوری برای ایراد سخنرانی دعوت شود.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/9/29 و ساعت 5:33 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 176
مجموع بازدیدها: 473313
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه