سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

خورنیوز: پیکر سه شهید گمنام جنگ تحمیلی روز دوشنبه شانزدهم دی ماه سال جاری در دانشگاه آزاد واحد نایین تشییع و تدفین می‌شود.

به گزارش خورنیوز از نایین، فرماندار شهرستان نایین صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی دستگاه‌ها برای تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در محل فرمانداری تشکیل شد، بر ضرورت حضور تمام مردم و مسئولان در این مراسم تاکید کرد و خواستار حضور پرشکوه هیئت‌های مذهبی در قالب هیئت‌های زنجیرزنی و سینه‌زنی شد.


سیّدمجتبی ایزدی هدف از تشکیل این جلسه را ایجاد هماهنگی و اتخاذ تصمیم مناسب برای برنامه‌ریزی پیرامون مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین دانست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین نیز در ادامه گفت: شهدا بر گردن همه ایرانیان حق زیادی داشته و شهدای گمنام از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار هستند.
منوچهر ستاری برگزاری مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام در دانشگاه آزاد نایین را به دو بخش تقسیم کرد و اظهار داشت: بخش اول این مراسم وظایفی است که در حوزه شهر به عهده ما محول شده و همه شهروندان و مسئولان وظیفه دارند در این مهم ما را یاری دهند.
وی با اشاره به مراسم وداع با شهدا در محل امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین افزود: مراسم تشییع پیکر پاک شهدا به همت دانشگاه آزاد اسلامی نایین روز دوشنبه شانزدهم دی ماه برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین بخش دوم را برگزاری مراسم تشییع، تدفین و برگزاری مراسم سوم، هفتم و چهلم این شهدای گمنام و همچنین احداث جایگاهی در خور شأن برای آنان برشمرد و از تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان نایین، خانواده‌های شهدا و هیئت‌های عزادار حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) خواست تمام تلاش خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم به کار گیرند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/9/30 و ساعت 2:7 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 103
مجموع بازدیدها: 473457
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه