سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

غدیر، عید ولایت و سیاست و دخالت مردم در امر حکومت و عید آحاد ملت و امت اسلامى است.ازبرکات این روز مىتوان براى تحکیم بیعت با ولایت، انعقاد پیمان اخوت و برادرى، احسان و انفاق، صله رحم، رفع حاجت مومنان و لباس نو پوشیدن ، دعا براى امور مهم مسلمین و روزه و عبادت بهره جست.

 

هفته ولایت، از عید قربان تا عید غدیر نامگذارى شده و به همین مناسبت در این ایام مراسمى در سراسر کشور برگزار شد.واقعیت این است که در اسلام اعیادى بالاتر از عیدهاى مذکور بویژه عید غدیر که در آن دین اسلام با تثبیت و اعلام ولایت امیر مومنان على(ع) کامل شد، وجود ندارد.
غدیر، عید ولایت و سیاست و دخالت مردم در امر حکومت و عید آحاد ملت و امت اسلامى است.ازبرکات این روز مىتوان براى تحکیم بیعت با ولایت، اظهار سرور و شادمانى، مصافحه کردن، انعقاد پیمان اخوت و برادرى، احسان و انفاق، صله رحم، رفع حاجت مومنان، غسل کردن و لباس نو پوشیدن، تشکیل اجتماعاتى براى تبیین موضوع، دعا براى امور مهم مسلمین بویژه براى مردم فلسطین (غزه)، لبنان، افغانستان، عراق و پاکستان و روزه و عبادت بهره جست.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 10:7 صبح | نظرات دیگران()

خور نیوز:برخورد رئیس اداره کار و امور اجتماعی اصفهان با خبرنگار فارس و جلوگیری از پاسخگویی وزیر کار به سئوال وی، موجب تحریم خبری این اداره از سوی خبرنگاران اصفهانی شد.

به گزارش خور نیوز از اصفهان، دوشنبه شب درحالی که وزیر کار و امور اجتماعی، سیدمحمد جهرمی در حال پاسخگویی به خبرنگاران اصفهانی بود، رئیس سازمان کار و امور اجتماعی اصفهان با حرکتی غیرمعمول در میان صحبت‌های وزیر این مصاحبه را بر هم زد.
وی خطاب به خبرنگار فارس در این مصاحبه با برخورد مستقیم به وی مانع مصاحبه او با وزیر شد و در حالی که می‌گفت «من این خبرنگار را نمی‌شناسم» مانع پاسخ دادن به سئوال وی از سوی جهرمی شد.

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 87/9/27 و ساعت 10:0 صبح | نظرات دیگران()

به نقل از سایت خبری نایین نیوز

گزارشی از نماینده نایین در خصوص همایش 30سال قانونگذاری و نظارت در ایران
سالروز شهادت بزرگ مرد بنام شهید مدرس که نماد شجاعت و استقامت نمایندگی از طرف مردم کشور عزیزمان است؛ فرصت مغتنمی بود که ریاست فرهیخته و مدبر مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی دست به اقدام بی‏سابقه ای در روز مجلس بزنند.

همایش سی سال قانونگذاری و نظارت، با دعوت از بزرگان فرهیخته نظام، رؤسای مجالس هفت دوره گذشته و بالغ بر 1000نفر از نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، در محل ساختمان سبز بهارستان، با استراتژی مهم "وحدت آفرینی مجلس هشتم" برگزار گردید.

نمایندگان جوان و سالخورده ادوار مختلف مجلس که بعضاً با عصا و ویلچر به مجلس آمده بودند، از اقصی نقاط کشور، با گرایشهای سیاسی و فکری مختلف ضمن دیدار با هم، در این نشست صمیمی حضور پیدا کردند که با توجه به شرایط حساس کنونی بویژه در شرایط بین المللی موجود و مشکلات فعلی کشور، چند پیام مهم و ویژه داشت:

ادامه دارد ...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/26 و ساعت 6:58 عصر | نظرات دیگران()

همزمان باهفته نهضت سواد آموزی ازفعالان وچهره های موفق سواد آموزی استان اصفهان تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار خور نیوز خاشعی مدیر کل نهضت سواد آموزی استان اصفهان با اشاره به این خبرگفت:درآستانه 30سال تشکیل نهضت سواد آموزی

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/26 و ساعت 6:20 عصر | نظرات دیگران()

وزیر کار واموراجتماعی گفت:هرچقدر اقتصادکشورمان کوچک باشد بحران اقتصادی دنیا ضربه سختی به ما واردمی کند.

به گزارش خبرنگار خورنیوز سید محمد جهرمی عصر دیروز دوشنبه 25آذز ماه درنشست مشترک کار گروه اشتغال وسرمایه گذاری وکارآفرینان اصفهان بااشاره به این مطلب گفت :مدیریت کشور،اقتصاد کشور،اقتصاد خرد وکلان باید برنامه داشته باشد وهرچقدر اقتصادمان کوچک باشد زلزله بحران اقتصادی دامن اقتصاد ایران رانیز می گیرد .

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/26 و ساعت 6:13 عصر | نظرات دیگران()

معاون استاندار اصفهان ازافزایش نرخ بیکاری از2/8 درصد به10درصد دراستان اصفهان خبر داد

به گزارش خبرنگار خورنیوز نیلی معاون اشتغال وتوسعه منابع انسانی استانداری اصفهان عصر دیروز درنشست مشترک کار گروه اشتغال وسرمایه گذاری وکارآفرینان اصفهان باحضور وزیرکار وامور اجتماعی وجمعی از مدیران کل استان بااشاره به این

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/26 و ساعت 6:12 عصر | نظرات دیگران()

غدیر

نزدیک

است

چند صباحی بیشتر نمانده


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 87/9/24 و ساعت 5:31 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز: مربی تیم فوتبال پیام مشهد گفت:برابر سپاهان 4 بازیکن مصدوم و یک بازیکن محرویم داریم.

 

مجید حسنی پور اظهار داشت:در دو روز گذشته تمرین کردیم. هاشم حسینی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز در تمرین حاضر شد و به بازیکنان گفت در صورتیکه تمرینات منظم انجام شود و بازیکنان حسن نیت خود را نشان دهد تربیت بدنی بخشی از مطالبات خود را پرداخت می کند.

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در پنج شنبه 87/9/21 و ساعت 9:40 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز: با شناسایی و پلمب یکی دیگر از شرکت‌های هرمی در اصفهان، پنج نفر از فعالان و اعضای این شرکت دستگیر شدند.

 

 به گزارش خورنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد جوان و دانشجو اقدام به راه‌اندازی دفتری به منظور تبلیغ و عضوگیری برای یک شرکت هرمی کرده‌اند، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در پنج شنبه 87/9/21 و ساعت 9:37 صبح | نظرات دیگران()

خورنیوز:زمین لرزه ای به بزرگی 4/3 درجه درمقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد امروز دوشنبه حوالی شاهین شهر اصفهان را لرزاند.
 
به گزارش کارشناس مسوول شبکه لرزه نگاری اصفهان وابسته به موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در ساعت چهار و 13 دقیقه و 58 ثانیه بامداد امروز به ثبت رسیده است.
این زمین لرزه در مختصات عرض شمالی 87/32 درجه و طول شرقی 53/51 درجه رخ داده است.
این زمین لرزه خساراتی در بر نداشته است.
ادامه خبر ندارد
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 87/9/20 و ساعت 8:41 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5      >
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 29
مجموع بازدیدها: 472859
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه