سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

خورنیوز:فضای حوزه رسانه ها بسیار عالی و عملکرد خوبی در انعکاس اخبار بازرسی ها داشته اند .

به گزارش خبرنگار خور نیوز حجت الاسلام مصطفی پور محمدی ریاست سازمان بازرسی کل کشور پنجشنبه 14 آذر در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی با بیان این مطلب گفت : تنوع رسانه در حوزه تخصصی و عمومی رشد قابل ملاحظه ای داشته و به یک بلوغ از لحاظ تحلیل گری نقادی وگزارش نویسی رسیده است .

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 87/9/17 و ساعت 9:15 صبح | نظرات دیگران()

خور نیوز:رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تردیدی نداریم که حقوق ودستمزد کارکنان دولت پایین است، اما تامین آن از راههایی که ما فکر می کنیم، محقق نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" عصر پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگاران در اصفهان افزود: درآمد نفت راه کنونی تامین افزایش حقوق کارکنان است اما باید راهی غیرازاین منبع مانند تحقق اصل 44 قانون اساسی برای این کار پیدا کرد.
وی گفت: کوچک سازی و رهاسازی بسیاری از تصمیم گیریها و سوق بخشی از فعالیت ها به سمت بخش خصوصی، راهکار مناسبی برای جبران کمبود درآمدهاست.

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/9/16 و ساعت 10:29 صبح | نظرات دیگران()

خور نیوز: نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: جنایت‌ها و نسل‌کشی‌های صهیونیست‌ها در غزه در طول تاریخ نظیر ندارد.

به گزارش خبرگزاری خور نیوز از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به صحبت‌های اخیر اوباما در خصوص ایران افزود: سران آمریکا و به خصوص دولتمردان آمریکایی وامدار صهیونیست‌ها هستند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر کارگردانان اصلی در آمریکا صهیونیست‌ها هستند.

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/9/16 و ساعت 10:19 صبح | نظرات دیگران()

جایی بسیاردورازشهرهای شلوغ، درست نزدیک به مرکز پهنه ی یک میلیون وششصد و چهل و هشت هزار و صد و نود و هشت کیلومتر مربعی ایران و درمیانه ی کویری پهناور، جزیره ای کوچک درمیان شنهای روان به نام روستای مصرواقع است، روستایی که درست مثل خود کویرشگفت است وحیرت انگیز.

مصر 
هرچند که پهنه ها، بلندی های و پستی های طبیعت سراسر شگفتی است؛ اما شگفتی منحصربه فرد، شگفتی کویر افسونی که تنها باحضورقابل درک است.

نه متن، نه عکس و نه هیچ رسانه ی دیگری حتی نمی تواند رویای کویر را تمام وکمال زنده کند. اما گریزی نیست از پارادوکس نوشتن ازکویر چرا که حضور درکویر هیچ گاه دائمی نیست.
شنهای روان این منطقه که محلی ها باترکیب زیبای فارسی (ماسه بادی) رمل از آن نام میبرند همه چیز این دریاست که برخلاف دریای مرسوم کمترموجودی زنده یا مرده در آن یافت می شود، این ماسه بادیها تادیوار به دیوارچینه های روستا و زمینهای کشاورزی آن پیش آمده اند و درعین لطافت بسیارچونان آب روان،گویی به انتظارنشسته اندتاروستا را هم درنوردند اما مردمان کویر دردل این دریای شن، با توسل به کاریز (قنات) این ابتکار خاص ایرانیان، جزیره ای ساخته اند، بستر نعمت: خرما، انار، صیفی و... شاید هم همین نخلهای استوارند که این سرسبزی را میان این همه بی آبی و داغی به ارمغان آورده اند.
 است.
مصر1 

این روستا، واحه ایست در 40 کیلومتری شرق جندق که حضور جهانگردان خارجی در آن، یکی از شیرینترین خاطرات 40 خانوار ساکن در آن است و جندق نیزشهرکویری کوچکی است که درست در میانه ی راه دامغان به نائین و اصفهان قراردارد.
مصر دهکده ایست جدا افتاده از جاده ی اصلی که بیشتر به آوردگاهی می ماند که درآن درختان کهن و راست قامت نخل به همراه سازه های خشتی و بادگیرهای آفتاب خورده اش، مدتهاست مشغول زورآزمایی با تپه های لغزان شن هستند، آباد بومی با نزدیکترین فاصله بامیانه ی ساحلی جنوبی کویرنمک که در نخستین برخورد با معماری خاص روستا و اندک آدمهای آن که به نظر نمی رسد هیچ کدام عجله ای برای رسیدن به مقصد داشته باشند.
روستای مصر با دو روستای بسیار کوچک دیگر به نامهای امیرآباد و فرحزاد دریک خط شمالی– جنوبی به طول حدود 6 کیلومتر واقع شده اند تعداد خانوارهای ساکن در فرحزاد کمتراز انگشتان یک دست است و امیرآباد نیز فقط محلی است برای کشاورزی اهالی مصر. آنجاست که آدمی پی به سخت کوشی مردمان کویرمی برد درامیرآباد بوی باغ ایرانی حس میشود گویی به شمال کشور آمده ای هوایی مطبوع و دلپذیر، خرمن های گندم و جو و در بهار بوی گل سنجد است که توجه آدمی را جلب می کند.

مصر2

آب کشاورزی و شرب روستا از طریق یک قنات که سرمنشا آن تا روستا نزدیک 25 کیلومتر فاصله دارد، تامین می شود که آب نسبتا شیرین و گوارایی

خانه های روستا، مسجد و دبستان آن هم دوطرف خیابان اصلی که آب قنات ازمیانشان می گذرد، قرارگرفته اند.
ورودی روستا دواتاق کوچک مقابل هم قرارگرفته اند که داخل یکی ژنراتور بزرگی است که برق مصر و روستای هم جوار آنرا (فرحزاد) تامین می کند و دیگری تنها مغازه ی روستاست که مجهزبه خط تلفن ثابتی است که ارتباطات مخابراتی ساکنان یا احیانا مسافران را برقرار می کند (ارتباط با تلفن همرابرق روستا هم قبلا به دلیل عدم قرارگرفتن درشبکه ی سراسری از 5 صبح تا 10:30 شب متصل بوده وراس ساعت 10:30برق و صدای موتور برق قطع می شده و هم اکنون درتمام طول 24 ساعت برق روستا وصل است البته در فرحزاد سکوت بیشتر از مصر است چون صدای نهیب ژنراتور دیزلی شنیده نمی شود.
شمار اهالی روستا را 170 نفر تخمین می زنند که البته در گذشته این رقم بیشتربوده، اما سیل بزرگی که چند سال پیش رخ داد و سبب ویرانی نیمی از دهکده را فراهم آورد، سبب شده تاروند مهاجر فرستی روستا با شتاب قابل تامل افزایش یابد.
مصر3ا

این روستا در 40 کیلومتری شرق جندق و 50 کیلومتری شمال خور از توابع استان اصفهان قراردارد. موقعیت جغرافیایی روستا 34/04 شمالی و 54/47 شرقی می باشد.
مصر4

نظر یادتون نره ها

ایزدی مدیریت خور نیوز


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/9/8 و ساعت 4:49 عصر | نظرات دیگران()

بیش از 10 واحد اموزشی منطقه خور بیابانک فاقد نماز خانه


 

خور نیوز:غدیر ایرجی مدیر آموزش و پرورش منطقه خور بیابانک با بیان این مطلب افزود: یکی از برکات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه جدی به بحث نماز و سالن نماز خانه مدارس بوده است.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/9/8 و ساعت 4:30 عصر | نظرات دیگران()

روستای مصر،جزیره ای کوچک درمیان دریای شن

خورنیوز:جایی بسیاردورازشهرهای شلوغ، درست نزدیک به مرکز پهنه ی یک میلیون وششصد و چهل و هشت هزار و صد و نود و هشت کیلومتر مربعی ایران و درمیانه ی کویری پهناور، جزیره ای کوچک درمیان شنهای روان به نام روستای مصرواقع است، روستایی که درست مثل خود کویرشگفت است وحیرت انگیز.

هرچند که پهنه ها، بلندی های و پستی های طبیعت سراسر شگفتی است؛ اما شگفتی منحصربه فرد، شگفتی کویر افسونی که تنها باحضورقابل درک است.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/9/8 و ساعت 2:40 عصر | نظرات دیگران()

این آدرس رابه خاطر بسپارید

www.khoor.com

به زودی وبلاگ خورنیوز تبدیل به یک سایت جامع فرهنگی خبری

میگردد


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در پنج شنبه 87/9/7 و ساعت 11:30 صبح | نظرات دیگران()

خلاقیت درتبلیغات

همزمان بااولین همایش منطقه ای کاربرد رونشناسی تبلیغات

درراستای فعالیتهای هنری وتولیدمحتوای تصویری جهت فرهنگسازی جایگاه ویژه تبلیغات خلاقه ،دبیرخانه اولین همایش منطقه ای کاربردی روانشناسی تبلیغات درنظر دارد پوستر های تجربی طراحان گرافیک رادرقالب نمایشگاه جنبی همزمان با این همایش درمورخ 13ای 15آذز ماه سالجاری دراتاق بازرگانی اصفهان اجرانماید .لذا از کلیه استادان،دانشجویان،هنرمندان وطراحان گرافیک جهت ارسال آثار خود دراین نمایشگاه حرفه ای دعوت به عمل می آیدتاآثارخود رابه کمیته خلاقیت همایش ارسال نمایند.

موضوع آثار:خلاقیت درتبلیغات (یامفاهیم تصویری مرتبط باتبلیغات نووخلاق گونه)

آخرین زمان ارسال آثار:شنبه 9آذرماه 1387

زمان برگزاری نمایشگاه:13الی15آذرماه

جوایز:

انتخاب آثار ارسالی جهت برگزاری نمایشگاه برعهده کمیته خلاقیت همایش می باشد.

نفر اول:تندیس ویژه ولوح افتخار ومجوز حضور افتخاری در همایش علمی وکارگاهای آموزشی

نفر دوم:لوح افتخار ومجوز حضور افتخاری در همایش علمی وکارگاهای آموزشی

نفرات سوم تاپنجم:لوح افتخار ومجوز حضور افتخاری در کارگاهای آموزشی

توضیحات مهم :

ابعاد اثر:45*60سانتیمتربافرمتTIFوCMYKوdpi:300

تکمیل وارسال فرم ثبت نام وثبت نام ونصب آن، پشت هراثر اجباری است.

شرکت کنندگان تنها مجاز به ارسال 3طرح میباشند.

کمیته خلاقیت در چاپ آسار ارسالی جهت نمایشگاه ،کتاب وبکارگیری در وبسایت وسایر موارد مجاز است .

مئولیت ایمنی مراسلات پستی آثاربرعهده شرکت کننده است.

به کلیه شرکت کنندگانی که آثارشان درنمایشگاه پذیرفنه میشود دیپلم حضور در نمایشگاه تقدیم می گردد.

کمیته خلاقیت (جهت ارسال آثار):اصفهان -خیابان هشت بهشت غربی -ساختمان اداری سینا-طبقه پنجم -واحد 9-کانون آگهی وتبلیغات پویش گرافیک-تلفن:0311268117/فکس:2641117/09131013240/09132293237/09131282678

صندوق الکترونیک :graphicisf@gmail.com

دبیر خانه اجرایی:اصفهان -خیابان هشت بهشت غربی -ح فاصل چهارراه ملک وگلزار-شماره 139-طبقه سوم -واحد7-کانون آگهی وتبلیغات آوای هنر

تلفن:2668872


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/5 و ساعت 2:45 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:مدیر واحد آمار و فناوری اطلاعات سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از راه اندازی دیتا سنتر این سازمان خبر داد .

به گزارش خورنیوز:محمد آکوچکیان افزود: به دلیل مجهزبودن سازمان به چندین بانک اطلاعاتی،

ادامه خبر...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/5 و ساعت 2:7 عصر | نظرات دیگران()

با توجه به تخصیص اعتبارات ، توقف در اجرای طرح قطار سریع السیر اصفهان – تهران هیچ توجیهی ندارد .

به گزارش خورنیوز:حجت الاسلام سید محمود حسینی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: در دو هفته اخیر 100 میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص داده شده و باید این طرح بدون وقفه ادامه یابد .
ادامه خبر...
 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/9/5 و ساعت 2:6 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5      >
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 86
بازدید دیروز: 103
مجموع بازدیدها: 473508
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه