سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

عاشق

Don"t be afraid to love!!


Don"t be afraid

To love someone

Totally and completely

Love is the most fulfilling

And beautiful feeling in the world

Don"t be afraid that you will get hurt

Or that the other person

Won"t love you



 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/7/12 و ساعت 1:47 عصر | نظرات دیگران()

خورنیوز:استاندار اصفهان گفت: رویکرد دولت نهم در زمینه حمایت از نخبگان، ‌تحقق اندیشه‌های امام و رهبری در عرصه جوانان است و شخص رئیس‌جمهور در این عرصه با سیاست‌های راهبردی سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده ااستاندار اصفهانست.

به‌گزارش خبرگزاری خورنیوز از اصفهان،‌ سید مرتضی بختیاری شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان با تاکید بر اینکه امام راحل (ره) در زمان جنگ مهم‌ترین‌، حساس‌ترین و سخت‌ترین کارها را به جوانان می‌سپردند، افزود: امام راحل (ره) در زمان جنگ با تاثیر‌پذیری بسیار از پیامبر اکرم (ص) کار‌های جنگ را به جوانان واگذار کرده بودند و این را در سن فرماندهان رشید دفاع مقدس به‌خوبی می‌توانیم مشاهده کنیم که بیشتر آنان بین 19 تا 25 سال سن داشتند.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری هم در سفر به سمنان بر حرکت و تلاش جوانان تاکید بسیاری داشتند و این حرکت جوانان باید در جهت ارتقای جنبش نرم‌افزاری باشد.
بختیاری با تاکید بر اینکه باید گفتمان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه جوانان عملیاتی شود، تصریح کرد: امروز صحبت‌های رئیس جمهور هم در جهت حمایت از جوانان و نخبگان در کشور است و این در ‌حالی است که نسل اول انقلاب کم‌کم باید جای خود را به نسل‌های بعدی انقلاب در سمت‌های اجرایی و مدیریتی کشور بدهند.
وی به تلاش‌های جوانان به‌پیش از انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت:در آن زمان با وجود سختی‌های بسیار، اکثر جوانان همیشه در سایه ولایت حرکت می‌کردند و تمام خطرات این راه را به جان می‌خریدند و حال که همه شرایط فراهم است،‌ باید مردم وجوانان از این فرصت به‌دست آمده نهایت استفاده را ببرند.
استاندار اصفهان افزود: در کشور ما حرف اول را جوانان و مطالباتشان می‌زنند،‌ اما این خواسته‌ها باید با ادبیات خاص خودش مطرح شود.
وی به پویایی جوانان اصفهانی اشاره کرد و اظهار داشت: نوآوری و خلاقیت در میان جوانان اصفهانی حرف اول را در سطح کشور می‌زند.
استاندار اصفهان، پس از سخنرانی خود در دل‌ها، ‌مشکلات و خواسته‌های تشکل‌های دانشجویی را شنید و به آنها پاسخ داد.
بیشتر مشکلات تشکل‌های دانشجویی، نبود سرویس‌ ایاب و ذهاب مناسب، انتقاد به سطح علمی دانشگاه‌ها،‌ جذب دانشجو مضاعف در دانشگاه‌ها و نبود امکانات برای آنان، شرایط سخت عضو‌گیری در کانون نخبگان بود.
در این جلسه، روسای دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، آزاد نجف‌آباد، آزاد خمینی‌شهر، ‌آزادشهر مجلسی،‌ معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار و تشکل‌های دولتی و غیردولتی حضور داشتند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/7/9 و ساعت 2:10 عصر | نظرات دیگران()

احمدی نژاد

خورنیوز:رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: در دوران جدید، بت های زمانه در حال اضمحلال و فروپاشی هستند و این در حالی است که راه و آرمان ملت ایران جایگزینی مناسب برای مطالبات جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر "محمود احمدی نژاد" جمعه شب هنگام ورود به تهران از سفر به نیویورک و مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جهان در آستانه تحولاتی عظیم است، افزود: برای موجه جلوه دادن آمریکا و اسراییل، استکبار تبلیغات عظیمی را آغاز کرده و هنوز بر این اعتقاد است که این دو رژیم مقدس هستند.
وی ادامه داد: اما در خود آمریکا نیز این موضوع طرفداری ندارد و بطور کامل بت های جدید فروریخته اند.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه مناسبات قدیم در حال از بین رفتن است، گفت: دوران کسانی که دارای زور و اسلحه بودند به پایان خود نزدیک شده و اکثر دولت ها و ملت ها به قلدر بازی در عرصه جهانی اعتراض دارند.
وی با اشاره به اینکه حضور در سازمان ملل فرصتی مناسب برای هر کشوری است، ادامه داد: نگاه جهانیان از محدوده درون کشوری عبور کرده و به جهانی شدن پیش می رود.
رییس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه باید به سرعت مشکلات داخلی کشور را حل کرد و به حل مشکلات جهانی پرداخت، اظهارداشت: مشکلات سنگین اقتصادی در همه جای دنیا وجود دارد. حتی مدیران آمریکایی نیز از حل این مشکلات درمانده شدند.
وی تصریح کرد: به دلیل نیاز جهان برای تغییر دوران کنونی، هرجا که نامی از ایران است درصدر اخبار و توجه جهانیان قرار می گیرد.
احمدی نژاد با ارایه گزارشی از سفر خود به سازمان ملل گفت: در این سفر با رهبران ادیان گوناگون که خواهان پاکی و صداقت بودند دیدار داشتیم و همچنین با دانشجویانی که از سراسر آمریکا همراه اساتید خود و هزینه شخصی به محل اقامت من آمده بودند، گفت و گو کردیم که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 87/7/6 و ساعت 10:55 صبح | نظرات دیگران()

استاندار اصفهان

خور نیوز:استاندار اصفهان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس تمام امید‌های مستکبران را تبدیل به یاس و نا‌امیدی کرده است، گفت: ملت ایران با راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان کوبید.

به گزارش خبرگزاری خورنیوز از اصفهان،‌ سید‌مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع روزه‌داران که در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بودند، افزود: رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک به 60 سال در منطقه خاورمیانه از وحشیانه‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین رفتار‌ها به عنوان تهدید برای انقلاب اسلامی ایران و ایجاد رعب و وحشت در منطقه توسط آمریکا و همپیمانانش ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: حتی خود ساکنان مناطق اشغالی،‌ یهودیان و گروهی از صهیونیست‌ها این مناطق را به بهانه‌هایی ترک کرده‌اند که از نمونه‌های آن می‌توان به مهاجرت معکوس 530 هزار نفر ساکن عادی، 25 هزار نفر دانشجو و قشر تحصیل‌ کرده و 850 سرمایه‌گذار اشاره کرد که با سرمایه‌ای بالغ بر 20 میلیارد دلار از این مناطق مهاجرت کرده‌اند.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه کمک‌های بلاعوض آمریکا به رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر دیگر برای اهداف قدیمی مانند اسلام‌هراسی متمرکز نیست، تصریح کرد: امروز کمک‌های آمریکا با هدف مقابله با کشور‌های اسلامی و به‌طور خاص ایران‌هراسی متمرکز شده است و ایران با انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و با پشتوانه مردمی که با شعار استقلال، ‌آزادی و جمهوری اسلامی در تمام صحنه‌ها حاضر هستند، به عنوان یک سد محکم در ‌برابر زیاده‌خواهی‌های این مستکبران و خونخواران قرار گرفته ‌است.
بختیاری خاطرنشان کرد: کمک بیش از 190 میلیارد دلار طی 60 سال و به صورت بلاعوض به رژیم اشغالگر قدس تنها برای مقابله با اسلام، ‌قران و انقلاب اسلامی هزینه شده است که طی سال‌های گذشته تمامی نقشه‌ها، ‌زورگویی‌های آنان با یاری خدا، برکت خون‌های شهدا و مقاومت مردم با شکست رو به رو شده است.
وی به جنگ 33 روز و شکست رژیم‌صهیونیستی از حزب‌الله لبنان اشاره کرد و افزود: پس از شکست سنگین رژیم اشغالگر قدس در نبرد با نیرو‌های حزب‌الله لبنان،‌ آمریکا برای بازسازی ارتش پوشالی و تخیلی این رژیم نزدیک به 30 میلیارد تومان هزینه کرده است.
بختیاری اظهار داشت: پس از آن شکست نشانه‌های فروپاشی این رژیم بیش از پیش آشکار‌تر شده است.
وی به محاصره غیر‌انسانی غزه توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: تمام حامیان رژیم اشغالگر قدس کسانی هستند که شعار‌های حقوق بشر و دموکراسیشان دنیا را پرکرده و با این شعا‌ر‌ها به عراق و افغانستان لشکر‌کشی کرده‌اند و امروز پس از دو سال که از محاصره نوار غزه می‌گذرد، ‌مردم این منطقه در بدترین شرایط زندگی و انسانی به سر می‌برند و رژیم اشغالگر قدس نیز از زمین و هوا مردان، ‌زنان و کودکان بیگناه را به خاک و خون می‌کشد.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهونیستی هفت محور را برای ایران هراسی عنوان کرده‌اند، ‌تصریح کرد: این هفت محور که همه و به ویژه آمریکایی‌ها در دروغ بودن آن شک ندارند و هیچ مدرکی هم برای اثبات این ادعا‌ها ندارند، عبارتند از‌ امکان دسترسی به سلاح هسته‌ای توسط ایران در حالی که تمام انبار‌های خوشان مملو از نسل‌های جدید سلاح‌های کشتار جمعی است، حمایت ایران از تروریست در حالی‌ که خود آنان تربیت‌کننده خطرناک‌ترین تروریست‌ها در جهان هستند، ایران ناقض حقوق بشر در حالی‌ که در خودشان در عراق و افغانستان وحشیانه‌ترین کشتار‌های جمعی را انجام داده‌اند، امکان تهاجمی‌بودن قدرت نظامی ایران، دخالت در امور کشور‌ها توسط ایران، اسلامی بودن نظام سیاسی ایران و امکان مخالفت ایران برای برقراری صلح و آرامش منطقه است.
بختیاری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و همپیمانانش به دلیل شکست در منطقه مدیترانه، در حال انتقال ‌بحران‌ها به منطقه خلیج فارس هستند،‌ اظهار داشت: حضور آمریکا در عراق و افغانستان، متشنج‌کردن منطقه خاورمیانه به ویژه خلیج فارس، حضور در دریای سیاه و گرجستان، توهین‌های مکرر به مقدسات مسلمانان ‌به ویژه ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) از نمونه‌های انتقال بحران به منطقه خلیج‌ فارس است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا با لشکر‌کشی به خلیج ‌فارس و عراق به دنبال رفع نیاز‌های نفتی خود در آینده است، افزود: به گفته ‌کارشناسان منابع نفتی آمریکا تا 11 سال دیگر تمام می‌شود.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه امروز علاوه بر اینکه آمریکا و همپیمانانش علاوه بر ایران‌هراسی از قدرت علمی و دانشجویان ایران نیز می‌هراسند، تصریح کرد: طبق گزارش هفته‌نامه نیوزویک در گزارشی مبنی بر عملکرد دانشگا‌ه‌ها و دانشجویان ایران، قدرت علمی دانشجویان و برخی دانشگاه‌های ایران نظیر دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان دانشگاه‌های برتر آمده است که نشان‌ می‌دهد آنان از قدرت علمی و جوانان نخبه ایرانی ـ که حرف اول را همیشه در صحنه‌های علمی بین‌المللی زده‌اند ـ نیز به شدت می‌هراسند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/7/5 و ساعت 4:26 عصر | نظرات دیگران()

روزقدس

خورنیوز:درآخرین آدینه ماه‌مبارک رمضان خیل عظیم جمعیت روزه‌دار استان اصفهان، با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس با

 قیام آزادیخواهانه مردم فلسطین تجدید میثاق و آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌های نژادپردست را یکپارچه فریاد زدند.

شهرهای مختلف استان‌اصفهان امروز شاهد حماسه دیگری ازحضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که همچون سالهای قبل پیام خمینی کبیر(ره) را لبیک گفته و باسردادن فریادهای "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا" ، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم را محکوم کردند.

امروز شهر اصفهان شاهد حرکت خیل روزه‌دارانی بود که با حرکت از هشت مسیر مختلف و تجمع در میدان امام حمایت خود را از موج بیداری ملت مظلوم فلسطین و مقاومت جانانه حزب‌الله لبنان به نمایش گذاشتند.

مردم همیشه در صحنه اصفهان در حالی که پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان را در دست داشتند باسردادن شعار "مرگ برآمریکا" و "مرگ بر اسراییل" جنایات رژیم نژادپرست صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی به ویژه نوار غزه را محکوم کردند.

حضور اقشار مختلف در میدان امام اصفهان، تعجب خبرنگاران رسانه‌های خارجی و جهانگردان خارجی حاضر در میدان را برانگیخته بود.

حضور جوانان در راهپیمایی روز قدس امسال در اصفهان بسیار چشمگیر بود و برخی از جوانان ورزشکار با پوشش ورزشی در این راهپیمایی شرکت کرده بودند.

حرکت گروه دوچرخه سواران با پرچم حزب ا... لبنان جلوه‌ای ویژه به مراسم امسال روز قدس در اصفهان داده بود.

گزارش خبرنگاران ایرنا از دیگرشهرهای استان اصفهان حکایت از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روزجهانی قدس داشت.

بر پایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع قدس و جنایات صهیونیستها، اجرای تواشیح و قرایت مقاله توسط فرزند یکی از ایثارگران از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/7/5 و ساعت 4:19 عصر | نظرات دیگران()

مرگ 13جوان به دلایل مختلف

خورنیوز:درآخرین حادثه درخوروبیابانک دوجوان دریکی ازجاده هایفرعی بخش خوروبیابانک در استان اصفهان براثر نداشتن کلاه ایمنی جان خود را از دست دادند

ادانه اخبار به زودی


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/7/2 و ساعت 2:3 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2      
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 33
مجموع بازدیدها: 472523
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه