سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 فروردین 28

نسیم خور 

خورنیوز: همایش کویرنوردی بانوان خوری برگزار میشود

مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو با نسیم خور در خور وبیابانک اظهار داشت: به مناسبت سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و هفته معلم همایش کویرنوردی با حضور بانوان شهرستان خور و بیابانک برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش برای نخستین بار در خور اجرا می‌شود و اداره تربیت‌بدنی این شهرستان قصد دارد همه ساله به مناسبت شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس و این همایش را در سطح وسیع‌تری برگزار کند.
سرپرست اداره تربیت‌بدنی شهرستان خور وبیابانک تصریح کرد: بانوان شرکت کننده در این همایش باید مسافتی حدود 20 کیلومتر را در کویر مرکزی ایران واقع در پلایای خور وبیابانک پیاده‌روی کنند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این همایش به ورزش بانوان در خور وبیابانک توجه ویژه‌ای شود و از این پس شاهد حضور بیشتر و پر شور‌تر بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی باشیم.
مرادی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی ساخت ورزشگاه شهدای شهر خور که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان اصفهان است بیان داشت: این ورزشگاه در آینده‌ای نزدیک با تجهیز کامل و افتتاح و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد که می‌تواند سبب برداشته شدن گام‌های موثری در ورزش خواهران شهرستان شود.
وی ضمن دعوت از تمامی بانوان شهرستان برای شرکت در این همایش ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به منظور شرکت در این همایش به اداره تربیت‌بدنی شهرستان خور وبیابانک مراجعه کنند.

زمان برگزاری همایش روز جمعه مورخ ??/?/?? راس ساعت ?:?? از مقابل اداره تربیت بدنی می باشد. 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/2/8 و ساعت 8:30 عصر | نظرات دیگران()

 

خورنیوز:سرمربی سپاهان گفت: ذوب‌آهن هفته‌ها ما را تعقیب و بر تیم ما فشار وارد می‌کرد اما از این هفته به بعد شرایط مقداری بهتر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس امیر قلعه‌نویی پس از برتری 2 بر صفر برابر راه‌آهن اظهار داشت:‌ خدا را شکر که توانستیم در روز ولادت حضرت زینب (س) یک عیدی خوب به هواداران اصفهانی بدهیم. امروز روز خوبی داشتیم البته فقط تا فردا خوشحالیم و از فردا خود را برای بازی با العین آماده می‌کنیم.

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه در شروع این دیدار به خوبی بازی نکردیم خاطرنشان کرد: هرچه به پایان بازی نزدیک شدیم نبض بازی را در اختیار گرفتیم و چند موقعیت خوب را نیز به دست آوردیم.

وی با اشاره به بازی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های پاختاکور و الشباب گفت: بار روانی این دیدارها هنوز بر بازیکنان اثر گذاشته بود اما این پیروزی باعث کاهش استرس موجود بر بازیکنان شد.

سرمربی سپاهان ضمن تشکر از مطبوعات اصفهان عنوان کرد:‌ آنها در اوایل فصل و اکنون حمایت کاملادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/1/31 و ساعت 2:37 عصر | نظرات دیگران()

 

خورنیوز:تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان شامگاه سه شنبه در دیدار برگشت مقابل تیم الشباب عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به یک پیروزی با ارزش دست یافت.

این دیدارحساس در ورزشگاه فولاد شهر و در حضور بیش از 12 هزار تماشاگر برگزار شد و تنها گل آن را احمد جمشیدیان در دقیقه هشت بازی به ثمر رساند.
سپاهان در نیمه نخست این دیدار صاحب یک پنالتی هم شد،‌ اما ضربه هادی عقیلی را دروازه بان الشباب مهار کرد.
مهاجمان سپاهان و الشباب در نیمه دوم چند موقعیت بسیار خوب برای گل زدن را از دست دادند که سهم مهاجمان سپاهان در از دست دادن فرصت های ایده ال بیشتر بود.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/1/25 و ساعت 10:21 صبح | نظرات دیگران()

 

مقابل الشباب با سرعت و حوصله بازی خواهیم کرد .

خورنیوز:سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: مقابل الشباب یک بازی سرعتی همراه با حوصله ارائه خواهیم کرد.

در ادامه متن خبر را بخوانید

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 کار تیمی حرف اول را در تیم ما می زند

خورنیوز:سرمربی تیم فوتبال الشباب عربستان با اشاره به مصدومیت "شمرانی" یکی از بازیکنان مطرح این تیم گفت: تیم الشباب به بازیکن وابسته نیست و کار تیمی حرف اول را در این تیم می‌زند.

در ادامه متن خبر را بخوانید

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/1/24 و ساعت 9:44 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 7
مجموع بازدیدها: 472824
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه