سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

  1برات :

 براین اساس داوطلبان ، می‌توانند از تاریخ 8 لغایت 12 دی ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  و با وارد کردن مشخصات کارت اعتباری و کد رهگیری ، نسبت به تصحیح اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

     شایان ذکر است آزمون سراسری سال 1389 با حضور بیش از یک میلیون و 256 هزار نفر در روزهای 10، 11 و 12 تیرماه سال 1389 بطور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در پنج شنبه 88/10/10 و ساعت 11:13 صبح | نظرات دیگران()

 ماه

خورنیوز:امشب ما در ایران امشب ما شاهد یک ماه گرفتگی جزئی خواهیم بود.

حمید رضا شهشهان منجم آماتور با علام این خبر افزود: میزان گرفتگی ماه خیلی زیاد نخواهد بود اما برای علاقمندان به رخدادهای نجومی ارزش رصد کردن را دارد.
وی ادامه داد: ماه گرفتگی یا خسوف وقتی رخ می دهد که ماه، زمین و خورشید در یک امتداد قرار می گیرند و سایه زمین بر روی ماه می افتد. در این پدیده سایه زمین باعث کم نور شدن و تاریک شدن ماه می شود. اگر سایه زمین، تمام قرص ماه را بپوشاند، ماه شاهد ماه گرفتگی کامل خواهیم بود و اگر فقط بخشی ار قرص ماه وارد سایه زمین شود، مانند امشب شاهد ماه گرفتگی جزئی خواهیم بود.
شهشهان افزود: ماه از حدود ساعت ب22 و 27 دقیقه شروع به ورود به سایه زمین می کند. می توان این پدیده را به صورت تاریک شدن قرص ماه از لبه سمت راست و پایین آن مشاهده کرد. به تدریج میزان گرفتگی افزایش می یابد و تا ساعت 22 و 53 دقیقه) بهادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در پنج شنبه 88/10/10 و ساعت 11:6 صبح | نظرات دیگران()

 احمدی مقدم

خورنیوز: فرمانده نیروی انتظامی کشور تأکید کرد: دوره مدارا با اغتشاشگران به پایان رسیده است و پلیس از این به بعد با آشوبگران برخورد شدیدی خواهد داشت.

به گزارش خورنیوز:سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز در جمع خبرنگاران گفت: دوره مدارا با آشوبگران و اغتشاشگران تمام شده و از این به بعد هر کس در این گونه تظاهرات شرکت کند پلیس برخورد شدید و قاطعی خواهد داشت. علاوه بر این دستگاه قضایی هم شدت برخورد خود را افزایش داده است.
وی اظهار داشت: پلیس پیش از این سعی می‌کرد با خشونت حداقلی با تجمعات اعتراضی برخورد کند اما متأسفانه از این اقدام پلیس سوءاستفاده شده است.
سردار احمدی مقدم گفت: در حوادث روز عاشورا سردار رجب زاده، فرمانده پلیس تهران که آشوبگران را دعوت به آرامش می‌کرد زخمی شد و یک نفر از مأموران پلیس نیز از ناحیه چشم مصدوم شده است.
فرمانده ناجا اعلام کرد: از قبل خود را برای برقراری امنیت 70 میلیون عزادار در سراسر کشور آماده کرده بودیم همه جای کشور مراسم روز عاشورا بسیار خوب و در امنیت کامل برگزار شد اما جریان فتنه در تهران مراسم عاشورا را به هم زد و باعث بی‌حرمتی به عاشورا و امام حسین شد.
وی اظهار داشت: معترضان باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند زیرا آشوبگران به پلیس حمله می‌کنند و به اموال عمومی خسارت می‌زنند.
سردار احمدی مقدم افزود: در روز عاشورا وقتی به پلیس حمله کردند تعدادی از آشوبگران را دستگیر کردیم و از این به بعد با دستگیرشدگان مدارا نخواهیم کرد و تا تحقیقات کامل نشود، این افراد را آزاد نمی‌کنیم.

*چشم فتنه را کور خواهیم کرد

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: دوره مدارا تمام شده و چشم فتنه را کور خواهیم کرد. هر کس در این گونه تظاهرات شرکت کند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهد شد.
سردار احمدی مقدم افزود: افرادی که در اغتشاشات دستگیر شوند با آنان به عنوان مجرم برخورد قاطع خواهیم کرد و عمل افرادیادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 88/10/9 و ساعت 3:12 عصر | نظرات دیگران()

کیهان

خورخیوز:محمد ایمانی در سرمقاله امروز کیهان نوشت:

پیرمرد پای دیگ نذری ایستاده بود و می گریست. آمده بود کمک کند. مسیحی بود. «وارطان». می گفت 3 بار به زیارت کربلا رفته ام. می گفت من حسین(ع) را دوست دارم. می گفت و می گریست. 

در کشوری که مسلمان و غیرمسلمان و ارمنی و زرتشتی در موسم محرم چنین حسینی و عاشورایی می شوند، کار بزرگی است شکستن حرمت عزا و صاحب عزا. این یک قلم خیانت، جز از ترکه و تبار یزید و شمر برنمی آمد.
 
ملت بعد از این هر جا فتنه گری جست، دیگر نیاز نیست مرگ بر مزدور و منافق و مرگ بر آمریکا و اسرائیل بگوید تا هویت او را نشان دهد. مردم کافی است بگویند بر یزید لعنت! حسین(ع) راست گفته بود که «مثل من با مثل یزید بیعت نمی کند». آنها که روز عاشورا حرمت عزای حسین علیه السلام را شکستند، با همه حقارت و کم شماری به چشم آمدند چون خلاف موج ملت ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 88/10/9 و ساعت 3:4 عصر | نظرات دیگران()

تمدید مرخصی رمضان زاده
روزنامه اعتماد نوشت: گفته می شود مرخصی عبدالله رمضان زاده قائم مقام دبیرکل حزب مشارکت تمدید شده است. به گزارش خبرگزاری های خارجی در حالی که مرخصی سخنگوی دولت سیدمحمد خاتمی به پایان رسیده بود، به او اعلام شد که مرخصی اش تمدید شده است و می تواند زمان بیشتری را نزد خانواده خود سپری کند.

انداختن شال سیاه به گردن سگ در روز عاشورا خبر داد
حجت‌الاسلام محسن قرائتی در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد حوادث اخیر عاشورا گفت: در سوره احزاب آیه 60 در مورد منافقین و مرجفون، کسانی که در شهر و جامعه ایجاد شایعه و فتنه می‌کنند، آمده است این افراد در جامعه زلزله روانی ایجاد می‌کنند و امروز ابزار آنها اینترنت و شب‌نامه و سایر روش‌های پخش شایعه است.حجت‌الاسلام قرائتی تأکید کرد: برخی از فتنه‌گران روز عاشورا مسلمان نیستند، زیرا شال سیاه به گردن سگ می‌اندازند.

پیکر خواهر زاده موسوی تشییع شد
شنیده های خبرنگار آینده از تشییع پیکر مرحوم سید علی حبیبی موسوی حکایت دارد.بنا بر گزارش آینده صبح امروز به خانواده موسوی برای حضور در تشییع آن مرحوم خبر دادند و صبح امروز تشییع پیکر مرحوم سیدعلی موسوی حبیبی خامنه انجام شد.گفته ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 88/10/9 و ساعت 3:3 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2      
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 31
مجموع بازدیدها: 472972
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه