سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

خورنیوز:صدها هزار لبنانی دعوت امام خامنه‌ای را لبیک گفته‌اند

 صدها هزار لبنانی در پی فراخوان دبیرکل حزب‌الله لبنان با برپایی تظاهراتی حمایت خود را از ملت مظلوم محاصره شده فلسطین در غزه اعلام کردند و اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی و سکوت کشورهای عربی در حق ملت فلسطین را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خورنیوز، ورزشگاه "الرایة" در حومه جنوبی بیروت و خیابانهای اطراف آن مملو از جمعیتی است که برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین در این منطقه حضور یافته بودند.


جمعیت انبوه تظاهرکننده در حالی که پرچم‌های فلسطین،حزب الله لبنان را با خود حمل می‌کردند، پیاده به سمت ورزشگاه "الرایة" در ضاحیه جنوبی بیروت که محل اصلی گردهمایی است، حرکت کردند.
این در حالی است که سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان از طریق تلویزیون مداربسته در حال ایراد سخنرانی برای تظاهرات‌کنندگان است.
وی در ابتدای سخنان خود گفت: ای ملت شریف لبنان! شما امروز در پاسخ به ندای اما خامنه‌ای در اینجا جمع شده اید.
سید حسن نصرالله در سخنرانی دیشب خود در لبیک به پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، مردم لبنان را به گردهمایی گسترده همبستگی با غزه فراخوانده بود دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: فردا که از طرف امام خامنه‌ای به عنوان روز عزای عمومی اعلام شده‌است ما نیز با خانواده خود در غزه و شهدای بی گناه اعلام همبستگی و همدری می‌کنیم


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/10/9 و ساعت 6:8 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 64
مجموع بازدیدها: 474634
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه