سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

خورنیوز: سخنگوی ستاد مردمی تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در جهان تاکید کرد: دولت مصر با بستن گذرگاه رفح نه تنها ارتباط مصر با غزه بلکه ارتباط جهان اسلام با این منطقه را قطع کرد و مانع کمک‌رسانی به مردم بی‌دفاع این سرزمین مظلوم شد و به همین خاطر حسنی نامبارک در صدر خائنین جهان اسلام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خورنیوز،‌فروز رجایی‌فر دبیرکل ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام و سخنگوی ستاد مردمی تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در جهان، در تجمع مدافعان غزه که عصر روز پنجشنبه در قطعه شهدای نهضت جهانی اسلام در بهشت زهرای تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه مسئله مصر مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنیم، گفت: مصر بعنوان بزرگترین ارتش عربی پس از امضای قرارداد کمپ دیوید از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس خارج شد و به این ترتیب ضربه بزرگی به جریان مقاومت در جهان اسلام وارد کرد.


رجایی‌فر افزود:‌ باید توجه داشت که پلیس دولت خودگردان نیز از طرف دیگر به جای مبارزه با اسرائیل، ماموریت یاقت تا توان خود را پس از روی کار آمدن دولت مردمی حماس، صرف مبارزه با نیروهای حماس و جهاد اسلامی و مقاومت مردمی در فلسطین کند.
وی خاطر نشان کرد: دولت ‌مصر درحالی اعلام می‌کند که پای فلسطینیانی که از گذرگاه رفح عبور می‌کند می‌شکند که غزه در محاصره و انحصار کامل نیروهای صهیونیست است و این رژیم غاصب حق وتوی تامین امنیتی غزه را دارد و دولت مصر برای ارسال حتی یک محموله کمک رسانی به غزه باید از اسراییل اجازه بگیرد.
سخنگوی ستاد مردمی تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در جهان ادامه داد: دولت مصر با بستن این گذرگاه نه تنها ارتباط مصر با غزه بلکه ارتباط جهان اسلام و نیز ارتباط تمام بشردوستان دنیا با مظلومان این منطقه را قطع کرده و مانع کمک‌رسانی به مردم بی‌دفاع غزه شده است و به همین خاطر دولت مصر و حسنی نامبارک رییس جمهور آن، در صدر خائنین در جهان اسلام قرار دارد.
رجایی‌فر افزود: فلسطینی‌ها با حفر تونل‌هایی در مرز مصر تلاش می‌کردند تا از این طریق مواد غذایی و دارو از مصر خریداری و به مناطق اشغالی برسانند اما مصر با تعهد به تامین امنیت اسراییل در چارچوب کمپ دیوید، با انفجار این تونل‌ها تنها راه کمک‌رسانی به مردم غزه را از بین برد و این منطقه را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داد و اعلام کرد تا نابودی کامل حماس و تثبیت کامل محمود عباس در قدرت، این گذرگاه را باز نخواهد کرد چرا که تا چند روز دیگر دوره ریاست عباس در دولت خودگردان به اتمام می‌رسد و دولت قانونی حماس اعلام کرده که حتی برای یک ساعت ریاست این مزدور خودفروخته را بر دولت خودگردان تمدید نخواهد کرد.
وی اظهار داشت:‌ پس از ساخت مستند اعدام فرعون که بازتاب زیادی حتی در جامعه مصر داشت برخی در داخل ما را توبیخ و پایگاه اینترنتی ستاد را مسدود کرده و گفتند: ما در حال بازسازی روابط با مصر هستیم و با این کار ما به شدت برخورد شد و گفتند چرا شما سادات را خائن نامیدید و معاهده کمپ دیوید را نبش قبر کردید؟
دبیرکل ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام گفت: تا زمانی که مصر از قرارداد کمپ دیوید انصراف نداده است نباید به آن نزدیک شد چرا که این کار، یعنی برقراری رابطه، به منزله انصراف ما از مخالفت با معاهده ننگین کمپ دیوید است.
رجایی‌فر با بیان اینکه شهادت طلبی نوعی زندگی است و نه مرگ، گفت: ما با تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در مدت زمان کوتاهی از بسیاری از شهرهای کشور نماینده گرفته‌ایم و جوانان، خانواده‌ها، دانشجویان و همه اقشار جامعه را به ثبت نام در این هسته‌ها دعوت می‌کنیم تا در قالب آن به مبارزه با دشمن صهیونیستی بپردازند.
وی با بیان اینکه کارهایی مانند وبلاگ‌نویسی، اقدامات اینترنتی و تبلیغاتی نیز از جمله فعالیت‌های این هسته‌ها خواهد بود، اضافه کرد: کسانی که وارد این هسته‌ها می‌شوند روش عمل و مبارزه را یاد می‌گیرند و البته خود آنها نیز در این راستا آزادی عمل خواهند داشت.
همچنین سخنگوی ستاد مردمی تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در جهان، توضیحاتی در خصوص نحوه عضوگیری و آموزش نیروهای داوطلب ارائه داد.
در پایان این مراسم ده‌ها تن از تجمع‌کنندگان برای ثبت نام در ستاد مردمی تشکیل هسته‌های مقاومت حزب‌الله در جهان اعلام آمادگی کردند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/10/13 و ساعت 5:45 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 80
مجموع بازدیدها: 474582
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه