سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

خورنیوز:معاون امور سینمایی، سمعی و بصری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: از مجموع 300 سالن سینما در کشور، 200 سالن نیاز به بازسازی دارد.

به گزارش خورنیوز،محمدرضا جعفری جلوه عصر چهارشنبه درآیین افتتاح سالن دوم سینما قدس اصفهان در جمع سینماداران استان افزود: 70 سالن سینما در کشور بازسازی شده و این روند همچنان ادامه دارد.
وی، فیلم، سالن و مخاطب را سه عامل تعیین کننده در حوزه سینما عنوان کرد و گفت: سینما در سالن سینما معنا پیدا می کند و رکود و شکوفایی اقتصاد و سینما نیز در سالن سینما معنا می یابد.


وی اظهار داشت: باید بیشتر به فیلم و سالن بهتر و مخاطب بیشتر فکر کنیم و برای این موارد تمهیداتی توسط امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیشیده شود.
وی، اکران همزمان فیلم در تهران و شهرستانهاو اطلاع رسانی خوب و مناسب را از برنامه های انجام شده به منظور جذب مخاطب بیشتر به سالنهای سینما اعلام کرد.
جعفری جلوه با تاکید بر اینکه ساخت فلیم خوب، مخاطب پسند و ارزشمند کار دشوار و پرهزینه ای است،گفت: اکنون در حوزه سینمای کشور در تلاش هستیم تا شرایط تولید را بهتر کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این نشست، افتتاح سالن دوم سینما قدس اصفهان را از اتفاقات خوب در حوزه سینما در استان عنوان کرد.
سید علیرضا حسینی با اشاره به وجود سینما در شهرستانهایی شامل دهاقان، زرین شهر، فولادشهر، نجف آباد، خمینی شهر و کاشان گفت: اگر روی این سینماها سرمایه گذاری شود شاهد رشد بیشتری در حوزه سینما درشهرستانهای استان خواهیم بود.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/10/13 و ساعت 8:27 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 80
مجموع بازدیدها: 474587
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه