سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

خورنیوز: فرماندار نایین گفت: طی سه ماه گذشته 1040 واحد صنفی در نایین بازرسی شده و مبالغی نیز جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، سیدمجتبی ایزدی صبح امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان نایین در محل فرمانداری با اشاره به طرح تحول اقتصادی دولت و هدفمند شدن یارانه‌ها افزود: این طرح دارای هفت محور است که صدور ملت کارت اصناف و شناسایی و ساماندهی اصناف از نمونه این طرح‌ها است.
وی اظهار داشت: در این راستا تاکنون در سطح کشور بیش از 80 هزار کارت صادر و تحویل اصناف شده که ادامه این مرحله نیز در دست پیگیری و اقدام است.


فرماندار نایین خاطرنشان کرد: طرح تحول اقتصادی دولت پس از اصلاحات متعدد کارشناسان انجام شده، اخیراً تقدیم مجلس شده و قید یک فوریت آن نیز تصویب شده و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک مورد تصویب نمایندگان قرار گیرد.
وی افزود: پیش‌بینی شده که پس از اجرای طرح در نرخ بعضی از کالاها و خدمات افزایش 10 تا 15 درصدی مشاهده شود، بنابر این از کارشناسان ادارات بازرگانی و تعزیرات حکومتی می‌خواهیم از هم‌اکنون نسبت به موضوع آمادگی داشته و برای رفع پیامدهای احتمالی این افزایش پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهند.
در ادامه این جلسه رئیس اداره بازرگانی شهرستان نایین نیز گفت: نایین با توزیع حدود 1200 ملت کارت در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان بیشترین آمار توزیع ملت کارت اصناف را داشته که مورد تشویق سازمان بازرگانی استان نیز قرار گرفته است.
اشکستانی اظهار داشت: اداره بازرگانی نایین به آمار گشت‌های مشترک در سه ماهه گذشته ادارات تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان و فعالیت اکثر صنوف تولیدی و توزیعی نظارت دارد و از اجرای طرح نتایج بسیار مطلوبی نیز به دست آورده است.
وی با اشاره به آمار سایر فعالیت‌های اداره بازرگانی در سه ماهه سوم امسال گفت: تعداد کل واحدهای بازرسی شده 1040 واحد و تعداد واحدهای متخلف شناسایی شده 117 واحد است که از این تعداد 46 واحد به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده و بقیه توسط هیئت بدوی مورد رسیدگی واقع شده است.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در پنج شنبه 87/10/19 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 148
بازدید دیروز: 170
مجموع بازدیدها: 473740
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه