سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

خورنیوز: مسئول ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گفت: طی 24 ساعت گذشته شش نفر در اصفهان بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان، حمید رضوانی با اعلام این خبر اظهار داشت: حادثه گازگرفتگی شخصی در منزل مسکونی واقع در خیابان امیرکبیر در ساعت 10:24 طی تماس شهروندان با 125 به اطلاع ستاد فرماهندهی رسید که اکیپ امداد و نحات ایستگاه 10 سریعا به محل اعزام و توسط اکیپ اعزامی شخصی به نام «مهرداد ـ ج» 22 ساله که فوت شده بود توسط اکیپ اعزامی جسد از محل خارج و تحویل عوامل انتظامی شد.


وی افزود: علت این حادثه مسدود بودن دودکش بخاری بوده است.
وی بیان داشت: حریق طبقه دوم منزل مسکونی واقع در خایان کاوه در ساعت 6:55 بامداد طی تماس شهروندان با 125 به اطلاع ستاد فرماندهی رسید که اکیپ‌های ایستگاه‌های 6 و 7 سریعا به محل اعزام و شخصی به نام س- ح حدود 40 ساله که فوت شده بود توسط اکیپ اعزامی جسد از محل خارج و تحویل عوامل انتظامی شد.
مسئول ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است.
وی خاطرنشان کرد: حادثه انفجار توام با حریق ساختمان چهار طبقه واقع در خیابان شیخ مفید که طبقه اول آن طعمه حریق شده بود در ساعت 7:18 بامداد امروز طی تماس شهروندان با 125 به اطلاع ستاد فرماندهی رسید که اکیپ‌های ایستگاه‌های 5 و 20 سریعا به محل اعزام و چهار نفر به نام‌های «علی ـ ف» 40 ساله، «آرزو ـ ف» 18 ساله، «شیوا ـ ف» 15ساله و «عسل ـ ف» شش ساله که بر اثر شدت سوختگی فوت شده بودند توسط اکیپ‌های اعزامی از محل خارج و محل اطفا و از سرایت به دیگر نقاط جلوگیری به‌عمل آورده شد.
رضوانی اضافه کرد: علت این حادثه نیز توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی اصفهان در حال بررسی است.
وی گفت: تعداد کل حریق و حوادث اعلام شده طی 24 ساعت گذشته شش مورد حریق و سه مورد حادثه و تعداد فوت شدگان شش نفر بوده است.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 87/10/23 و ساعت 2:3 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 158
بازدید دیروز: 170
مجموع بازدیدها: 473750
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه