سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

خورنیوز:همزمان با برگزاری یادواره شهدای دانشجویی دانشگاه کاشان نمایشگاه عکس،پوستر و کتاب دفاع مقدس با 500 عنوان کتاب و نمونک حجمی 7 مرحله از عملیات دفاع مقدس براساس مستندات مؤسسه تحقیقات و مطالعات جنگ سپاه پاسداران در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جواد نخی دبیر ستاد یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان اجرای نمایشگاه نمونک حجمی 7 مرحله عملیات دفاع مقدس همراه با استفاده از ادوات سبک و نیمه سنگین جنگی و نمایشگاه کتاب دفاع مقدس گروه فرهنگی طاها با 500 عنوان کتاب دفاع مقدس است که روز های 5 و 6 اسفند امسال همزمان با برگزاری نخستین یادواره شهدای دانشجو در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: بعد از برگزاری نمایشگاه کتاب، کتابها در قالب کتابخانه تخصصی دفاع مقدس نگه داری خواهد شد تا به عنوان مرجع مورد استفاده اساتید و دانشجویان قرار گیرد.
حضور سرداران دفاع مقدس،دعوت از خانواده 21 شهید دانشگاه،خاطره گویی خانواده دو تن از شهیدان به نمایندگی شهدای کاشان و شهدای شهرستانی،خاطره گویی،سخنرانی،تئاتر دفاع مقدس، دفاع از دو نفر از شعرای دفاع مقدس،نمایش خیابانی ویژه دفاع مقدس بین برنامه های صبح و عصر و غباررویی مزار شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان در دارالسلام از جمله برنامه هایی است که ستاد یادواره در نظر گرفته است.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 87/11/6 و ساعت 9:33 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 144
مجموع بازدیدها: 474269
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه