سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

خورنیوز:تولید روزانه 5/1 تن ظروف یک بار مصرف گیاهی با سرمایه گذاری 22 میلیارد ریالی در کارخانه رزین شیمی امیر کبیر شهرستان کاشان آغاز شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران مدیر عامل شرکت رزین شیمی امیرکبیر گفت : این کارخانه با وسعت 5هزارمتر مربع در مرحله اول زمینه اشتغال 30 نفر را فراهم نموده است که با طرح توسعه شرکت امکان اشتغال زایی بیش از 50 نفر فراهم خواهد شد.
وی این کارخانه را نخستین کارخانه ظروف یکبار مصرف در استان اصفهان و ششمین کارخانه در کشور معرفی نمود و افزود:کشور ایران به عنوان پنجمین کشور دنیا بعد از کشورهای آمریکا ، فرانسه ، انگلیس و ایتالیا است که توانسته است به فناوری تبدیل نشاسته ذرت که مواد اولیه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی را تشکیل می دهد دست پیدا کند.
وی تجزیه سریع ظروف یکبار مصرف گیاهی را یکی از مهمترین ویژگی های این محصول بیان نمود و افزود بر خلاف ظروف یکبار مصرف پایه نفتی که بعد از 250 تا 500 سال تجزیه می شود در مدت 6 ماه تجزیه و به چرخه طبیعت باز می گردد و می توان به عنوان مورد استفاده خوراک دام قرار گیرد.
علیرضا دنیا دیده ضمن اشاره به قدمت 5/1 ساله تولید این محصولات و عرضه آن به بازار در کشور از نبود آشنایی مردم و فرهنگ سازی در استفاده از این محصولات کاملا بهداشتی و بی خطر اظهار تاسف نمود و افزود که با تولید انبوه ظروف یکبار مصرف گیاهی در آینده قیمت تمام شده این محصول کاهش خواهد یافت و تولید انبوه آن در امر کشاورزی می تواند ضمن اینکه زمین های زیادی را زیر کشت ذرت ببرد می تواند موجب اشتغال زایی در بخش کشاورزی گردد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/11/11 و ساعت 11:41 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 80
مجموع بازدیدها: 474596
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه