سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

خورنیوز:جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با حضور معاون بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران و بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این جلسه که در محل شرکت آب و فاضلاب استان و با هدف بررسی گزارش هیئت مدیره در خصوص عملکرد سال 87 و برنامه بودجه سال 88 معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنرانی گزارش مثبت هیئت مدیره را بیانگر عملکرد خوب کارکنان این شرکت دانست و گفت: وجود کادر فنی و کارشناسان کارآزموده موجب شده تا آبفای استان اصفهان از نظر درجه حرفه ای بالاتر از میانگین شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور قرار گیرد.
مهندس علی اصغر قانع در بخش دیگری از سخنانش به بحران نشت نفت به زاینده رود در اوایل سال جاری اشاره کرد و گفت: این مسئله آزمون بزرگی بود که شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از آن سربلند بیرون آمد .
وی در ادامه به کاهش بارندگی و تداوم خشکسالی در سال آینده اشاره کرد و خواستار حمایت مسئولان استان در زمینه اجرای طرح های تأمین آب شرب برای غلبه بر این بحران شد.
گفتنی است در این جلسه مهندس فخرایی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گزارشی از عملکرد و میزان سود و زیان این شرکت ارائه کرد و خواستار واقعی شدن تعرفه های آب و فاضلاب برای کاهش زیان انباشته شد .


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در جمعه 87/11/11 و ساعت 11:44 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 80
مجموع بازدیدها: 474600
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه