سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

 ماهواره

خورنیوز:قائم‌مقام سازمان صداوسیما با اشاره به این که 40درصد مردم به ماهواره روی آورده‌اند گفت: روند گسترش ماهواره در جامعه بسیار نگران کننده است.

علی دارابی در همایش بین‌المللی غدیر با اشاره به تلاش دشمن در میدان جنگ رسانه‌یی، تصریح کرد: دشمن برای پیاده کردن اهداف خود دیگر در میادین نظامی سرمایه گذاری نمی‌کند بلکه سرمایه‌گذاری اصلی او در جنگ رسانه‌ای و از طریق شبکه‌های ماهواره‌یی است.

وی تلاش‌های دشمن را در جهت تضعیف چهره اسلام دانست و افزود: استکبار، درصدد ترویج اسلام آمریکایی است. تضعیف اسلام، ترویج آیین مسیحیت و اسلام آمریکایی مهم‌ترین هدف استکبار جهانی از راه‌اندازی انواع شبکه‌های ماهواره‌ای به ظاهر مذهبی است.

دارابی هم چنین از رشد روزافزون حضور ماهواره در میان خانواده‌های ایرانی خبر داد و این روند را نگران کننده دانست و افزود میزان روی آوردن مردم به ماهواره نسبت به سال قبل دوبرابر شده است.

وی در ادامه گفت: در پشت پرده‌ راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای، استکبار جهانی نقش اساسی دارد. این پدیده و شبکه‌های اینترنتی جوامع مختلفی را زیر پوشش خود قرار داده‌اند تا از این طریق ایده‌ها و افکار استکبار را بر جوامع القا کنند.

دارابی با اشاره به غیرقانونی بودن استفاده از ماهواره در کشورمان مگر برای عده‌ای از خواص و نخبگان، اظهار کرد: امروز با توجه به اینکه 40 درصد مردم به انواع شبکه‌های ماهواره‌ای دسترسی دارند، می‌توان گفت بیشتر مردم ما جز نخبگان هستند.

قائم مقام سازمان صدا و سیما با بیان این که طبق آخرین آمار جهانی 347 ماهواره‌ تلویزیونی سراسر جهان را زیر پوشش خود قرار داده‌اند، اذعان کرد: از این تعداد 300 شبکه به صورت گسترده‌ای فعالیت می‌کنند که سهم منطقه آسیا از این تعداد در حدود 214 ماهواره است.

وی هم‌چنین از راه اندازی 18 هزار و 209 شبکه تلویزیونی در دنیا خبر داد که تعداد 116 مورد آن‌ها به صورت فعال، کشور ما را زیر پوشش خود قرار داده‌اند و هدف اصلی این رسانه‌ها را تضعیف روحیه دینی و ارزش‌های اسلامی جامعه ما دانست.

دارابی در پایان خاطرنشان کرد: انواع شبکه‌های تجزیه طلب قومی، تبلیغاتی و بازاریابی، فارسی زبان ضد فرهنگی و سیمای آزادی که مربوط به فعالیت منافقان است از جمله رسانه‌هایی هستند که متأسفانه به بیشتر خانه‌های ایرانی نفوذ کرده‌ و بعضا دچار فروپاشی خانواده‌ها می‌شوند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 88/8/24 و ساعت 8:9 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 37
مجموع بازدیدها: 474404
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه