سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

تمدید مرخصی رمضان زاده
روزنامه اعتماد نوشت: گفته می شود مرخصی عبدالله رمضان زاده قائم مقام دبیرکل حزب مشارکت تمدید شده است. به گزارش خبرگزاری های خارجی در حالی که مرخصی سخنگوی دولت سیدمحمد خاتمی به پایان رسیده بود، به او اعلام شد که مرخصی اش تمدید شده است و می تواند زمان بیشتری را نزد خانواده خود سپری کند.

انداختن شال سیاه به گردن سگ در روز عاشورا خبر داد
حجت‌الاسلام محسن قرائتی در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد حوادث اخیر عاشورا گفت: در سوره احزاب آیه 60 در مورد منافقین و مرجفون، کسانی که در شهر و جامعه ایجاد شایعه و فتنه می‌کنند، آمده است این افراد در جامعه زلزله روانی ایجاد می‌کنند و امروز ابزار آنها اینترنت و شب‌نامه و سایر روش‌های پخش شایعه است.حجت‌الاسلام قرائتی تأکید کرد: برخی از فتنه‌گران روز عاشورا مسلمان نیستند، زیرا شال سیاه به گردن سگ می‌اندازند.

پیکر خواهر زاده موسوی تشییع شد
شنیده های خبرنگار آینده از تشییع پیکر مرحوم سید علی حبیبی موسوی حکایت دارد.بنا بر گزارش آینده صبح امروز به خانواده موسوی برای حضور در تشییع آن مرحوم خبر دادند و صبح امروز تشییع پیکر مرحوم سیدعلی موسوی حبیبی خامنه انجام شد.گفته می شود ساعتی پیش از تشییع به خانواده این مرحوم زمان خاکسپاری اعلام شده است.طبق اطلاعیه ناجا، سید علی موسوی در خارج از صحنه درگیری ترور شده است.

اعدام قریب الوقوع چند اغتشاشگر ظهر عاشورا
چند نفر از هتاکان و اغتشاشگران ظهر عاشورا بزودی به دار مکافات آویخته خواهند شد. یک مقام آگاه با اعلام این خبر به خبرنگار جهان گفت: با توجه به شواهد و اسناد گوناگون چند نفر از بازداشت شدگان حوادث ظهر عاشورا به اتهام محاربه با اسلام و انقلاب محاکمه خواهند شد. وی با بیان اینکه برخی از این افراد جزء نیروهای گروهک تروریستی منافقین هستند گفت: چنانچه اتهام این افراد در دادگاه ثابت شود، محاربان به مجازات اعدام محکوم خواهند شد. گفتنی است شنیده شده پرونده این افراد به صورت ویژه و با فوریت رسیدگی خواهد شد و احتمالا تا چند روز آینده شاهد حکم دادگاه خواهیم بود. لازم به ذکر است طبق اطلاعیه دادستانی تهران 300 نفر از اغتشاش گران و اراذل و اوباش در جریان اغتشاشات ظهر عاشورا بازداشت شده اند.

منبع شایعه دستگیری کروبی
جوان آنلاین نوشت: روز گذشته شایعه ای خنده دار پخش شد یا این عنوان که مهدی کروبی دستگیر شد!البته در این که کروبی به شدت تلاشهای ناکامی را جهت دستگیر شدن انجام می دهد شکی نیست ولیکن این نکته مهم است که نهادهای مسئول امورات مهم تری از دستگیری نفر پنجم انتخابات دارند.طرح شایعه دستگیری کروبی دوشنبه شب و در جلسه خانوادگی کروبی و همسرش(فاطمه کروبی) و برخی از فرزندانشان از جمله حسین و علی ریخته شده است.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 88/10/9 و ساعت 3:3 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 474487
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه