سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

دهه فجر
خورنیوز:همزمان با سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 40 برنامه فرهنگی و مذهبی در کمیته های تخصصی شهرستان خوروبیابانک برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سید حکمت عبادی مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان خوروبیابانک با اشاره به این موضوع گفت: از مجموع این 40 برنامه 28 برنامه در طول دهه فجر برگزار می شود.
وی با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در شهرستان خوروبیابانک گفت: زنگ انقلاب 12 بهمن ماه در تمامی مدارس نواخته خواهد شد و در مدارس دخترانه صبحگاه مشترک به صورت هماهنگ برگزار می شود.
عبادی در ادامه تصریح کرد: تهیه بسته های فرهنگی، دیدار خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و توزیع سبد غذایی به خانواده های تحت حمایت را از جمله برنامه های ستاد دهه فجر در شهرستان خوروبیابانک عنوان کرد.
مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان خوروبیابانک از دیگر برنامه های این ستاد را اعزام کاروان نیکوکاری به روستاهای محروم اعطای وام قرض الحسنه به افراد متقافی بدون کارمزد، برگزاری مسابقات قرآنی و… دانست.
گفتنی است 12 کمیته تخصصی بر اجرای این برنامه ها نظارت دارد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 88/11/6 و ساعت 9:25 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 474529
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه