سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

خورنیوز:مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان اصفهان از بهره برداری از 13 طرح آبرسانی روستایی استان اصفهان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران علی محمدی با بیان اینکه بهره برداری از این طرح ‌ها در هفت شهرستان این استان می باشد، افزود: حجم سرمایه‌گذاری دولت در این طرح ‌ها بالغ بر 70 میلیارد ریال است.
وی اظهار داشت: علاوه بر این طرح هاکه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، تعداد هفت طرح بزرگ آبرسانی نیز در هفته بلاهای طبیعی در آبان همین سال افتتاح شده و مردم 10 روستا در چهار شهرستان استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و دائم بهره‌مند شدند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان تصریح کرد: طرح‌‌های آبرسانی به مجتمع هندو آباد و کچومثقال اردستان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال و آبرسانی به مجتمع لای‌بید شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از مهم‌ترین طرح‌های است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
محمدی افزود: اجرای بیش از یک‌هزار مترمکعب مخزن، لوله‌گذاری خط انتقال به حجم 110 کیلومتر، اجرای بیش از 50 کیلومتر شبکه توزیع داخلی روستاها، خطوط برق و احداث چهار باب پمپاژ از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته برای بهره‌مندی روستاییان از آب آشامیدنی سالم و پایدار است.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 88/11/6 و ساعت 1:33 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 474523
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه