سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

 5

 تدابیر رهبری، نظام را از حوادث به سلامت عبور داد

خورنیوز:فرماندار اصفهان با بیان اینکه اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب در حوادث پس از انتخابات نبود، با مشکلات بزرگی روبرو می شدیم، گفت:تدابیر معظم له کشور را به سلامت از حوادث سال 88 عبور داد.

درادامه مطلب بخوانید...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سایت برات (شهید براتعلی شمسایی-مهرجان)6 ساله شد

4

سایت برات اولین وب سایت شهرستانهای نایین و خوروبیابانک  سال  1383در دامنه (دات کام) با نام( برات نوری) در صفحات وب پای گذاشت ابتدا سایت بصورت محدود  و توسط دو نفرمدیریت می شدگر چه اخبار و اطلاعات دیر به دیر به روز می شد ولی پیوسته و فعال بود.

درادامه مطلب بخوانید...

------------------------------------------------------------------------------------------------------

1

 

سفر رئیس جمهور به اصفهان برای تجلیل از چهره‌های ماندگار

 

خورنیوز:استاندار اصفهان گفت: چهارمین سفر رئیس جمهور در طول سال‌جاری به اصفهان برای تکریم از چهره‌های نامدار استان صورت می‌گیرد.

 درادامه مطلب بخوانید...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

2

تثبیت صدرنشینی سپاهان با پیروزی مقابل شاهین

خورنیوز:دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و شاهین بوشهر با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

 درادامه مطلب بخوانید...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

3

توقف سبزها به سود زردها

خورنیوز:ذوب آهن هفته بیست و نهم لیگ برتر با کسب یک امتیاز برابر راه آهن به پایان برد. 

درادامه مطلب بخوانید...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

تدابیر رهبری، نظام را از حوادث به سلامت عبور داد
اصفهان - فرماندار اصفهان با بیان اینکه اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب در حوادث پس از انتخابات نبود، با مشکلات بزرگی روبرو می شدیم، گفت:تدابیر معظم له کشور را به سلامت از حوادث سال 88 عبور داد.

مظفرحاجیان" در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان در سال 88 ، افزود: اصفهان در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به دوره نهم انتخابات 33.2 درصد افزایش رای داشت که این نشان از رشد و بالندگی مردم است.
وی گفت: دولت اصولگرا و ولایتمدار، چهار سال با قدرت در میدان، مقابل دشمنانی که قصد مخدوش کردن انقلاب را داشتند،‌ قاطعانه ایستاد و آنها را ناامید کرد.
حاجیان یادآور شد: دشمن در ماه های منتهی به انتخابات دهم سرمایه گذاری عظیم 500 میلیون دلاری در 61 موسسه جنگ نرم داخل و خارج از کشور انجام داد تا نظام جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کند.
فرماندار اصفهان گفت: بحث تقلب نیز یک توطئه عظیم علیه نظام بود که از سوی دشمنان برنامه ریزی شد و زمانی همه این را فهمیدند که عکس امام(ره) مورد اهانت قرار گرفت و به عزاداران سیدالشهدا(ع) تعرض شد.
وی با بیان اینکه همه روزنه های امید دشمن در راهپیمایی عظیم 22 بهمن بسته شد، تاکید کرد: سال 88 با حجم بالایی از بدعت ها روبرو بودیم که دشمن آنها را به عنوان بخشی از جنگ نرم به جامعه ایران تزریق کرد.
وی همچنین اقدام موفقیت آمیز نیروهای سایبری ایران در نابودی بیش از 500 سایت اینترنتی معاند و منحرف را توانایی بالای نظام در عرصه اقدامات دیجیتالی دانست.
فرماندار اصفهان با اشاره به نامگذاری سال 88 به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف گفت:‌بحث اصلاح الگوی مصرف تنها برای یک سال نیست بلکه مقدمه ای برای کلید خوردن یک موضوع است که نباید در سال های آینده آن را فراموش کرد.
وی تصریح کرد:‌ اگر تدبیر رهبری نبود، قطعا امسال در حوزه آب و انرژی با مشکل روبرو می شدیم.
وی همچنین در آستانه سال نو و تشکیل ستاد دائمی تسهیلات سفر، از آمادگی اصفهان برای پذیرش سه میلیون میهمان خبرداد و گفت: هر شب می توانیم 150 هزار نفر را براحتی اسکان دهیم.
وی از مسوولان دست اندرکار و کشیک تعطیلات نوروزی خواست تا در این ایام برای خدمات رسانی به مسافران، توان بیشتری بگذارند.
حاجیان با اشاره به فضای معنوی اصفهان یادآور شد: انتظار است میهمانان نوروزی مسائل شرعی و عرفی را در این فضا رعایت کنند.

سایت برات (شهید براتعلی شمسایی-مهرجان)6 ساله شد

سایت برات اولین وب سایت شهرستانهای نایین و خوروبیابانک  سال  1383در دامنه (دات کام) با نام( برات نوری) در صفحات وب پای گذاشت ابتدا سایت بصورت محدود  و توسط دو نفرمدیریت می شدگر چه اخبار و اطلاعات دیر به دیر به روز می شد ولی پیوسته و فعال بود

ابتدای سال  1385 نام سایت برات در دامنه( دات آی آر) نیز به ثبت رسید و تعداد مدیران به چهار نفر افزایش یافت با اینکه تنها یک نفر از مدیران در منطقه خوروبیابانک بود ولی اخبار و اطلاعات روز منطقه خوروبیابانک بصورت مستمر در سایت قرار می گرفت و همین باعث شد در اذهان کاربران ساکن در شهرهای دیگر ایران خصوصا تهران-اصفهان-مشهد و...جایگاه خاصی بیابد.شهریور ماه سال 1385 سرور اصلی سایت برات  که 31000 بازدید داشت هک شد و تمامی اخبار و اطلاعات حتی نسخه پشتیبان آن حذف شد و مجددا فعالیت آغاز گردید از همان ابتدا محدوده فعالیت سایت شهید براتعلی شمسایی را  محدود به مرکز دهستان نخلستان مهرجان ننمودیم و سعی نمودیم تمامی منطقه را در حد امکان تحت پوشش قرار دهیم(که همین نکته باعث بروز نارضایتی هایی در میان مهرجانیها شد) و در این کار بسیار موفق نیز عمل کردیم زمانهایی که سرعت اینترنت خور حتی به 10 کیلو بایت در ثانیه نیز نمی رسید بطور متوسط هر 3 ساعت یک خبر جدید در سایت قرار می گرفت  و گر چه این کار روزانه بیش از 5 تا 6 ساعت زمان نیاز داشت ولی با هدف یک وب سایت اطلاع رسانی و فرهنگی در کویر مرکزی ایران تمامی سختیها را با جان و دل بر خود خریدیم   وبا توجه به ماهیت اخبار که مختص منطقه بود می بایست عکس مربوط به آن تهیه شود خبر آن تایپ و عکسهای آن آپلود می شد و این فرایند برای ایجاد یک خبر گاها 2 ساعت زمان نیاز داشت که از حوصله هر کسی خارج بود و برخی افراد کار ما را بسیار بیهوده تلقی می نمودند ولی با تمام این اوصاف دست از تلاش بر نداشتیم و با اقتدار کامل به کار خود ادامه دادیم.بگونه ای که با تمام این مشکلات قسمت گالری تصاویر سایت را  که به روز نگه داشتن آن با سرعت اینترنت زیر 10 کیلو بایت در ثانیه بسیار نفس گیر بود راکاملا فعال نگه داشتیم.

کاری که وب سایت شهید براتعلی شمسایی دریکی از روستاهای جنوبی (مرکز دهستان نخلستان مهرجان) منطقه خوروبیابانک  در سال 1382 انجام داد بفکر کمتر کسی حتی در شهرستان نایین نیز خطور نمی کرد و یا اگر در ذهن کسی هم بود در حد یک ایده بود وبدلیل کیفیت بد اینترنت آن را اجرایی نمی کرد آن روزها مرکزیت شهرستان نایین بود

از تابستان سال 1386 کم کم به تعداد وبلاگها و وب سایت ها افزوده شد البته باز هم ایراجی ها (یکی دیگر از روستاهای جنوبی شهرستان خوروبیابانک) زود تر از بقیه و پاییز سال 1386 پای در صفحات وب گذاشتند  و چندین وبلاگ و یک سایت بنام منک ایجاد نمودند که در همین سال نیز وب سایت مازیار درگرمه بنام آتشونی که بزبان اصلی بود جهت جذب توریست ایجاد شد.

 اکنون در شهرستان خوروبیابانک با توجه به افزایش سرعت اینترنت  بیش از 30 وبلاگ و طی چند ماه اخیر  نیز چندین وب سایت با نامهای متعدد در صفحات وب در حال فعالیت هستندواین امر بسیار خوشحال کننده است

از همان ابتدا هدف سایت برات  شناساندن پتانسیل های بالقوه و بالفعل  دربخش خوروبیابانک  و گزارش اخبار و اطلاعات منطقه در وب بود و به لطف خداوند گاهی اوقات اخبار و اطلاعات ارائه شده  مورد استفاده بسیار ی  از کاربران قرار گرفت  و مرتبا  اخبار سایت را  پیگیری می نمودند.

حدود 7 ماهی است که  خوروبیابانک شهرستان شده است و روز به روز بر کمیت و کیفیت خدمات در این شهرستان نو پا در حال افزایش است و این جای بسی خوشحالی است در این میان سرعت اتصال به اینترنت نیز روزهای خوشی را سپری کرده است و درآینده نزدیک نیز خبرهای خوشحال کننده تری راخواهیم شنید و این امر کمک نموده است که در ذهن کاربران استفاده از اینترنت وایجاد وبلاگ و یا وب سایت نقش ببندد

 بر تعداد کاربران خانگی  متقاضی اینترنت نیز بسیار افزوده شده است. که نوید بخش آینده ای روشن در دنیای مجازی اینترنت در شهرستان خوروبیابانک است

--------------------------------------------------------------------

سفر رئیس جمهور به اصفهان برای تجلیل از چهره‌های ماندگار

خورنیوز:استاندار اصفهان گفت: چهارمین سفر رئیس جمهور در طول سال‌جاری به اصفهان برای تکریم از چهره‌های نامدار استان صورت می‌گیرد.

علیرضا ذاکر اصفهانی امروز با اشاره به سفر رئیس جمهور به اصفهان افزود: چهارمین سفر رئیس جمهور در طول سال‌جاری به اصفهان برای تکریم از چهره‌های نامدار استان صورت می‌گیرد.
وی اظهار داشت: چهره‌های ماندگار اصفهان از بین اقشار مختلف استان نظیر صنعتگران، دانشگاهیان، هنرمندان و چند گروه دیگر که توسط کمیته‌ای خاص شناسایی شده‌ و حائز امتیازات بالاتری بودند،‌ انتخاب شده‌اند.
ذاکر اصفهانی خاطرنشان کرد: چهره‌های ماندگار امسال اصفهان در طول سفر رئیس جمهور به مردم عزیز این استان معرفی و از خدمات ارزشمند آن بزرگواران تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی با تاکید بر اینکه نامه درخواست سفر از رئیس جمهور دو هفته پیش توسط بنده و امام جمعه محترم اصفهان برای ایشان ارسال شد، تصریح کرد: ما در آن نامه به دلیل اهمیت موضوع از رئیس جمهور به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور درخواست کردیم که برای تجلیل از چهره‌های ماندگار به اصفهان سفر کنند.
استاندار اصفهان افزود: رئیس جمهور نیز در پاسخ به آن نامه تاریخ 24 اسفندماه را برای سفر به اصفهان مشخص کردند.
وی با اشاره به اینکه در کنار سفر رئیس جمهور مراسم یادبود شهید عماد مغنیه نیز در اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سفیر لبنان به همراه جمعی دیگر از تهران برای این مراسم به اصفهان سفر خواهند کرد.
ذاکر اصفهانی به دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور در اصفهان اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور پیش از مراسم تجلیل از چهره‌های ماندگار اصفهان، نخستین بزرگراه دو طبقه کشور را در خیابان امام خمینی (ره) افتتاح خواهند کرد.
------------------------------------------------------------------------
تثبیت صدرنشینی سپاهان با پیروزی مقابل شاهین

خورنیوز: دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و شاهین بوشهر با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

 دیدار سپاهان اصفهان و شاهین بوشهر از هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر با حضور بیش از 2 هزار تماشاگر از ساعت 15 آغاز شد که سپاهان با پیروزی 2 بر صفر، 3 امتیاز این دیدار را به دست آورد.
ابراهیم توره در دقیقه اول بازی گل نخست سپاهان را به ثمر رساند و احمد جمشیدیان در دقیقه 65 گل دوم زردپوشان اصفهانی را وارد دروازه شاهین کرد.
قضاوت این دیدار بر عهده البرز حاجی‌پور بود. وی به مهدی کریمیان از سپاهان کارت زرد نشان داد.
سپاهان با این پیروزی 59 امتیازی شد تا قبل از پایان دیدار ذوب‌آهن و راه‌آهن با 7 امتیاز اختلاف نسبت به همشهری‌اش در رده دوم جدول، صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
شاهین نیز با این شکست با 30 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود.
------------------------------------------------------------------
توقف سبزها به سود زردها
خورنیوز: ذوب آهن هفته بیست و نهم لیگ برتر با کسب یک امتیاز برابر راه آهن به پایان برد. 
 

در ادامه هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه اکباتان تهران به دیدار راه آهن شهرری رفت و در حالیکه برای حفظ فاصله امتیازات خود با سپاهان صدرنشین به پیروزی در این بازی نیاز مبرم داشت، با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

با این تساوی ذوب آهن 53 امتیازی شد و پس از سپاهان 59 امتیازی در رده دوم قرار گرفت. راه آهن هم با 34 امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

قضاوت دیدار راه آهن شهرری - ذوب آهن اصفهان برعهده مسعود مرادی بود. او در این بازی به قاسم حدادی فر از تیم ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 
 

 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 88/12/23 و ساعت 7:5 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 64
مجموع بازدیدها: 474647
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه