سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 19

 

خورنیوز:قائم مقام کمیته امداد اصفهان گفت: به همت و تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته 700 فرصت شغلی در شهرستان خور و بیابانک ایجاد شده است.

محمود شریعتی در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید کمیته امداد امام خمینی خور وبیابانک اظهار داشت: خدماتی که کارکنان کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌دهند تنها گوشه‌ای از خدمات نهاد مقدس کمیته امداد است که در تمامی نقاط میهن اسلامی و حتی برخی از کشور‌های خارجی ارائه شده است.
وی افزود: اگر توانسته‌ایم در دنیا با وجود دشمنی‌ها و تنگناها و تحریم‌ها مقاومت کنیم تنها به برکت اسلام است

و این عزت را اسلام به ما عنایت کرده است.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها بود و تا زمانی که این ارزش‌ها پا برجا باشد، انقلاب ما نیز پا برجا است.
شریعتی خاطرنشان کرد: جریان حق و باطل از ازل وجود داشته و تا ابد هم ادامه دارد و همه انسان‌ها در این مسیر، مورد امتحان الهی قرار می‌گیرند.
وی اظهار داشت: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بنای آن توسط معمار بزرگ انقلاب نهاده شد، بزرگ‌ترین افتخار است و در حقیقت همه ما حیات مادی و معنوی خود را مدیون آن بزرگوار هستیم و فراموشی این نعمت گناهی بزرگ و نابخشودنی است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان افزود: تمامی کسانی که در مقابل زورگویی‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا ایستاده‌اند به پشتوانه این کلام امام (ره) است که فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» چراکه امام خمینی (ره) مصداق بارز یک انسان کامل در عصر حاضر که پرورش یافته اسلام است بودند.
وی تصریح کرد: یکی از بناهایی که امام راحل از خود به جای گذاشتند نهاد مقدس کمیته امداد است که بی‌سر و صدا و بی‌شایبه برای خدمت به محرومان جامعه تلاش می‌کند و هم در زمینه رفع فقر و هم در زمینه دفع فقر خدمات قابل توجهی را ارائه کرده است.
شریعتی با اشاره به ایجاد 700 فرصت شغلی در شهرستان خور وبیابانک برای مددجویان این شهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 200 فرصت شغلی فعال برای مدجویان کمیته امداد در این شهرستان وجود دارد که همین امر سبب رشد و ترقی منطقه شده است.
وی اظهار داشت: بیش از 5 هزار و 500 دانشجو در استان اصفهان با کمک هزینه‌های کمیته امداد فارغ التحصیل شده‌اند که حتی بسیاری از آنها در مدیریت‌های حساس استان مشغول به فعالیت هستند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عین سعادت و رستگاری است و اگر زمان حال را با زمان طاغوت و گذشته مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که چه ظلم‌هایی در حق ایران شده است.
گفتنی است در این آیین محمود جلالی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) خور وبیابانک معرفی و از زحمات مجتبی رفیعی سرپرست سابق کمیته امداد تقدیر و تشکر شد.

منبع :فارس


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/1/31 و ساعت 2:32 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 39
مجموع بازدیدها: 474754
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه