سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

www.hotelbali.ir

خورنیوز:انگیزه احداث هتل بالی در قلب کویر مرکزی ایران در ابتدا به منظور جلوگیری از خارج شدن مسافرانی بود که برای کویر نوردی وتورهای صحرا عزم سفر به کشورهای عربی وحاشیه خلیج فارس را میکردند که بابت این سفرها هزینه سنگینی و همچنین زمان زیادی باید پرداخت می شد در صورتی که در کشور عزیزمان ایران دارای تمامی قابلیتهای کویر نوردی وجاذبه ها  کویری شگفت انگیز میباشد که این همان مصداق زیره به کرمان بردن است.

یکی دیگر از انگیزه های احداث این هتل جذب گردشگران خارجی  میباشد گردشگرانی که بسیاری از آنها حتی برای یک بار هم کویر بیابان ندیده اند این گردشگران آرزوی اقامتی هر چند کوتاه در کویر را دارند. گردشگران خارجی به دلایل مختلف که یکی از آن دلایل نبودن امکانات اقامتی در کویر ایران بود از سفر به این کویر زیبا خوداری می کردند.
به هر صورت این مهمانسرای کویری  که بزرگترین هتل کویر مرکزی ایران  است به همت مردی  که خود زاده کویر است در سال 1384 شروع به ساخت شد یحیی امینی که سالهای پیش از انقلاب مدیریت یکی از معروف ترین یوست هاستلهای ایران را در دست داشت با تمامی مشکلات مالی   روحی و تمامی بی مهریهای سازمانها ارگانها و مردم بومی منطقه که بر ایشان تحمیل شد ساخت  این هتل و کمپینگ کویری را در مهر ماه 1388 به اتمام رساند .

 

 

 مهمانسرای بالی دارای 32 اطاق می باشد که کلیه این اطاقها از امکانات وسرویس بهداشتی  مطابق با استانداردهای هتل داری می باشد  اطاقهای این مهمانسرا به 2بخش تقسیم میشود که بخشی به صورت معمول دیگر هتل ها با تخت خواب و... میباشد و بخشی دیگر اطاقهای سنتی که در آنها خبری از تخت میز صندلی نیست و به صورت کاملا سنتی طراحی وچیده مان شده که معمولا با استقبال مسافران رو به رو می شودذر این اطاقها از رختوابهای پنبه ای و لحفهای  مخمل قرمز رنگ قدیمی استفاده شده که با دیدن این تصویر یاد گذشته و گذشتگان در ذهنمان جاری می شود.دیوارهای این اطاقها کاه گلی  بسیار زیباست

 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 6:31 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 55
مجموع بازدیدها: 474129
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه