سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

خورنیوزاین مراسم  مصادف با شب وفات حضرت زینب کبری(س) وسالروز شهدای هفتم تیر وخصوصاً شهید مظلوم دکتر بهشتی در مسجد النبی شهرخور برگزار شد.

این مراسم با حضور گسترده مردم مومن وانقلابی شهرستان خوروبیابانک به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وستاد هفتم تیر در مسجد النبی خوربرگزارشد.

 حجةالاسلام عزیز روحانی اعزامی از قم وسخنران این مراسم ضمن تبیین ویژگیهای شخصیتی شهید مظلوم بهشتی به عناصر تأثیرگزار در شخصیتهای اجتماعی از دیدگاه قرآن وروایات اشاره نمودند واز علم وایمان به عنوان عنصر اول یاد کردند وبا توجه به آیه قرآن که می فرماید: " کسانی که ایمان  و علم دارند خداوند جایگاه عظیم و رفیعی به آنها بخشیده است"  ایشان با ذکر حدیثی از امام باقر(ع) به نقش عالمان تأثیرگزار وتحول آفرین پرداخته و یاد آور شدند که مقام این دسته از عالمان از هفتاد هزار عابد افضل وبرتر است .ایشان در ادامه سخنان خود به عنصر دوم و سوم  تاثیر گزار اشاره نمودند و از هجرت و جهاد و صبر استقامت و پایداری به عنوان عوامل مهم و نقش آفرین تکامل شخصیت های اجتماعی  یاد نمودند.

حجت الاسلام عزیز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبیین ویژگی های شخصیتی شهید مظلوم ایشان را عالمی فرزانه، فیلسوف ، عالم به زمان معرفی نمودند و از مسئولیت های ایشان پس از پیروزی انقلاب نام برده و از همگان خواستند که خود و فرزندان را با اهل بیت (ع) ، بزرگان ، امام ، شهید بهشتی و تفکرات آن ها آشنا نموده و نسل جوان را با تالیفات شهید مظلوم مانوس نمایند.

حجت الاسلام عزیز در پایان سخنان خود مؤثرترین و مهمترین نقش شهید دکتر بهشتی را تدوین قانون اساسی دانسته و کلیدی ترین کار شهید بهشتی را ساختارسازی و سازماندهی نظریه ولایت فقیه و حکومت اسلامی که توسط امام (ره) تبیین شده بود  اعلام نمودند.

منبع: شورای اسلامی شهر خور

 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در دوشنبه 89/4/7 و ساعت 8:44 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 215
مجموع بازدیدها: 473932
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه