سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

نسیم خور

خورنیوز:امام جمعه خور و بیابانک گفت: شرایط فعلی کشور و جهان ایجاب می‌کند که به خاطر مقابله با دشمنان با هم متحد و هماهنگ باشیم و بر اختلافات دامن نزنیم.

 حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی‌زاده ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: لذت بردن از نعمت‌های حلال خداوند نه تنها هیچ منعی ندارد بلکه سفارش هم شده است ولی باید توجه داشت که اسراف نکنیم.
وی با اشاره به 11 تیرماه سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت‌الله صدوقی به دست منافقان کور دل در سال 1360 افزود: شهید صدوقی شخصیتی بود که تمام عمر خویش را در خدمت مرجعیت و ولایت سپری کرد و جانش را نیز در این راه تقدیم اسلام کرد.
خطیب جمعه شهرستان خور و بیابانک با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما دشمنی داریم که نه با اخلاق کاری دارد و نه با قانون و با هیچ منطقی جز منطق زورگویی و قدرت طلبی سر و کار ندارد.
وی خاطر نشان کرد: شرایط فعلی کشور و جهان ایجاب می‌کند که به خاطر مقابله با این دشمن بزرگ، با هم متحد و هماهنگ باشیم و بر اختلافات دامن نزنیم.
حسینی‌زاده با اشاره به 12 تیرماه سال‌روز سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناوگان آمریکای جنایتکار در سال 1367 بیان داشت: آمریکا در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب بزرگترین جنایت‌ها را در حق این مردم مرتکب شده است و با این همه هنوز هم دم از حقوق بشر می‌زند و خود را متولی تمام دنیا می‌داند.
وی با اشاره به رهبر معظم انقلاب ادامه داد: مقام معظم رهبری شخصیتی نادر است که خداوند برای زمان فعلی ایران و اسلام ذخیره کرده و همگی باید به توصیه‌های ایشان که سفارش به وحدت و دوری از تفرقه و اختلاف است را عمل کنیم.


 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/4/12 و ساعت 1:31 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 215
مجموع بازدیدها: 473892
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه