سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

نسیم خور

خورنیوز:فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران خور و بیابانک گفت: هرگاه مردم به ویژه خواص از رهبر جامعه خود فاصله بگیرند آن جامعه دچار انحراف و نابودی می‌شود.

سیدمحمد شاهچراغی در جلسه سیاسی اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از انقلاب‌های توحیدی جامعه بشریت و یکی از اثرگذارترین انقلاب‌ها در طول تاریخ است.
وی با اشاره به اینکه اخبار انقلاب اسلامی ایران همیشه در صدر اخبار جهان است، افزود: انقلاب‌های دیگر مانند انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب اکتبر روسیه در مقایسه با انقلاب جمهوری اسلامی قابل قیاس نیست.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان خور و بیابانک با اشاره به سه عامل رهبری، مکتب و مردم در انقلاب‌های توحیدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و آموزه‌های دینی و حضور فعال مردم به پیروزی رسید.
وی خاطر نشان کرد: اگر در اینگونه از انقلاب‌ها مردم پیرو رهبر نباشند هیچ انقلابی شکل نمی‌گیرد.
شاهچراغی با اشاره به اینکه خواص در جامعه دینی رابطه بین رهبر با مردم هستند بیان داشت: هرگاه مردم و به ویژه خواص از رهبر جامعه خود فاصله بگیرند آن جامعه دچار انحراف می‌شود.
وی با ذکر برخی عوامل فاصله گرفتن خواص از رهبری و ولایت فقیه ادامه داد: مخالفت با حاکمیت دینی و ولایت فقیه، انتظار حقوق و مزایای ویژه برای خود، خودپرستی و دشمن هراسی بعضی از خواص موجب فاصله گرفتن آنها از رهبری است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: عده‌ای بودند که در ابتدا روحیه شهادت‌طلبی داشته و حتی در تسخیر لانه جاسوسی هم شرکت داشتند، ولی بعدها با آمریکایی‌ها همکاری کرده و از ولایت فاصله گرفتند.
وی با اشاره به برخی از معیارها برای انتخاب افراد در پست‌های حساس افزود: یک عضو ستاد نماز جمعه باید پاسدار واقعی انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه باشد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر گرایش به اسلام در کشورهای اروپایی و آمریکایی رو به افزایش است و سلطه استکبار در مرحله نابودی قرار دارد.
همچنین در این جلسه علیرضا فرخ، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان خور و بیابانک نیز گزارشی از فعالیت‌های ستاد در سه ماهه نخست امسال ارائه کردند و در مورد برنامه‌ریزی برنامه‌های آینده به ویژه آیین پنجم مرداد و جشن نیمه شعبان سخنانی ایراد کرد.



 نوشته شده توسط رسول ایزدی در یکشنبه 89/4/13 و ساعت 6:24 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 474490
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه