سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

خوربلاگ

 دکتر حسین حسنی نماینده شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی مهمان برنامه زنده رود بود.

یه گزارش خور بلاگ دکتر حسنی در آغاز صحبت های خود با تبریک ایام مبارک ماه رجب و روز مبعث خندیدن را از نعمت های بزرگ الهی دانست ومردم را به خندیدن و خنداندن توصیه نمود و از اثرات آن  برای سلامتی انسان نام برد .

دکتر حسنی در ادامه برنامه  از مهمان نوازی ، صداقت،نجابت، فرهنگ و ادب مردم نایین و خوروبیابانک یاد کرد و از میرزای نایینی به عنوان افتخار بزرگ حوزه های علمیه نام برد و  مراجع بزرگ شیعه مانند آیت الله بهجت و علامه امینی ،امام خمینی و ... را از شاگردان این عالم بزرگ برشمرد.      

   حسنی در ادامه در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد اهمیت سلامتی افزورد: به گفته رسول خدا سلامتی از نعمت های بزرگ خداست و  هیچ قیمتی  برای سلامتی نمی توان تعیین نمود. متاسفانه در یکی دو دهه به خاطر بحث بیکاری و اشتغال تمام تمایلات به سمت و سویی بود که تمام مناطق به طرف صنعتی شدن برود غافل از این که چه اثراتی بر مردم آن مناطق دارد. 

حسنی از اصفهان به عنوان پایتخت تمدن ایران و اسلام نام برد و افزود متاسفانه به موازات صنعتی شدن این شهر وضع زیر ساخت های بخش گردشگری و امکانات در این زمینه نامناسب می باشد.

دکتر حسنی در این خصوص افزود: ما از 50 کشور مختلف دنیا برای خورو بیابانک و نایین توریست داریم و به خاطر جاذبه های فراوان منطقه در سال گذشته و امسال  رتبه سوم  استان اصفهان در جذب  توریست بوده ایم.اما از نظر اقامت گاه هاوهتل همان مشکلی که در استان و کشور و وجود دارد در شهرستانمان نیز داریم.

حسنی  با انتقاد از مدیران  محیط زیست استان اصفهان ذکر کرد امروز حریم 50 کیلومتری شهرک های صنعتی در اصفهان نقض گردیده است و در حالی که برای آب خوردن در شهر اصفهان مشکل داریم در کنار زاینده رود کاشت برنج مشاهده می شود .

دکتر حسنی در پایان برنامه از بافت تاریخی شهرستان های نایین و خور وبیابانک نام برد و از مکان های تاریخی مختلی مانند قلعه بیاضه در 5 طبقه ،تپه های قدیمی ایراج،نایین قلعه و ... نام برد و از همگان دعوت به دیدن از این اماکن نمود.

حسنی در پایان از مدیران صدا و سیمای استان به خاطر راه اندازی دفاتر خبری در نایین و خور  تشکر کرد و یادآور شد در گذشته فقط از خوروبیابانک دمای 50 درجه آن گزارش می شد اما  اکنون روزی نیست که خبری از از خور و بیابانک و انارک و نایین نداشته باشیم.

 


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/4/19 و ساعت 9:0 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 474522
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه