سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

 

فرماندار اصفهان گفت: این شهرستان برای پذیرش و استقرار چندین وزارتخانه و سازمان مرکزی آمادگی دارد.

به گزارش خورنیوز مظفر حاجیان در گفت وگو با خبرنگاران افزود:‌ استقرار وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط که زیرساخت های آن در اصفهان موجود است، ‌می تواند در رفع محرومیت این شهرستان موثر باشد.
وی خاطرنشان کرد:‌ اصفهان به زعم برخی مسوولان کشوری، دارای مناطق محروم بسیاری می باشد که وجود و استقرار وزارتخانه ها می تواند به آبادانی این مناطق کمک کند.
وی از استقرار سازمان صنایع دستی،‌میراث فرهنگی و گردشگری در استان طی هفته جاری خبر داد و گفت:‌ وزارت راه نیز برای انتقال به اصفهان ابراز تمایل کرده است.
حاجیان همچنین درخصوص برخی اظهار نظرها درباره تعدیل نیرو در سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان افزود: این موضوع ارتباطی به استقرار سازمان مرکزی آن در اصفهان ندارد و بحث تعدیل نیرو از ماهها قبل به دلیل ناکارآمدی برخی نیروها صورت گرفته است.
وی همچنین شبهه افزایش قیمت زمین در اصفهان با استقرار وزارتخانه ها و نیز تاثیر آن بر اشتغال استان گفت:‌ با وجود مسکن مهر،‌ این انتقال تاثیری بر قیمت زمین در اصفهان نخواهد داشت،‌ ضمن آنکه با استقرار وزارتخانه ها، ‌زمینه ایجاد اشتغال هم در استان بیشتر فراهم می شود.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/4/19 و ساعت 9:37 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 474500
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه