سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

نسیم

امام جمعه موقت خوروبیابانک گفت:دولت باید مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را با جدیت دنبال کند و به اجرا درآورد و از هر گونه اقدامی کوتاهی نکند.
حجت‌الاسلام محمدرضا عزیز ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: سربازان اسلام قلعه‌ها و دژهای مردم هستند و کشوری که نیروی نظامی و نگهبان و پاسدار نداشته باشد، ذلیل و خوار می‌شود.
وی با اشاره به سوم شعبان و میلاد حضرت امام حسین(ع) افزود: حضرت سیدالشهدا(ع) با تقدیم جان خود از اسلام پاسداری کردند و به همین خاطر روز ولادت ایشان به روز پاسدار نامگذاری شده است.
خطیب جمعه موقت خور و بیابانک به ولادت حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز اشاره و تصریح کرد: جانبازان با اهدای اعضای بدن خود در دوران دفاع مقدس با خدا معامله کردند.
عزیز با اشاره به روز 25 تیر ماه و روز بهزیستی و تامین اجتماعی بیان داشت: این دو سازمان خدمات شایسته‌ای را برای افراد تحت پوشش خود انجام داده‌اند و شاهد پیشرفت‌های روز افزون این دو سازمان هستیم.
وی در ادامه به دیدار قاریان قرآن کریم با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 27 سال است که مسابقات قرآن در ایران برگزار می‌شود و هر کدام از قاریان کشورهای دیگر به عنوان مبلغ انقلاب اسلامی در کشورهای خود به فعالیت می‌پردازند.
خطیب جمعه خور و بیابانک بر لزوم اجرای مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد و بیان داشت: انتظار ما از دولت این است که این مصوبه را با جدیت دنبال و آن را به اجرا درآورد و از هر گونه اقدامی کوتاهی نکند.
عزیز به سالروز صدور قطعنامه 598 شورای امنیت در سال 67 اشاره و تصریح کرد: با پذیرش قطعنامه از سوی ایران و با موافقت امام راحل جنگ 8 ساله بین ایران و عراق پایان پذیرفت و شورای امنیت در قطعنامه بعدی دولت عراق را به پرداخت غرامت به ایران محکوم کرد.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/4/26 و ساعت 10:4 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 474538
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه