سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

 

خورنیوز:طی یک عملیات 24 ساعته مخزن 350 هزار بشکه ای مرکز انتقال نفت شماره 3 شهید ملک واقع در باغملک استان خوزستان برای ذخیره سازی و انتقال نفت به منی فولد اصلی وصل شد.

به گزارش خورنیوز وبنابر اعلام امروز روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان نوروزی رئیس تعمیرات خط منطقه اصفهان با اشاره به اینکه این مخزن توسط پیمانکار ساخته شده است گفت: در این عملیات منی فولد مخزن شاره یک برس و با نصب فولد جدید کار انتقال نفت پس از 24 ساعت توقف در منطقه اصفهان ادامه پیدا کرد.
نوروزی با اشاره به نصب پیچ 16 اینچ در کنار این منی فولد گفت: با این کار زمان تخلیه لوله به حدود نیم ساعت کاهش پیدا می‌کند این درحالی است که برای انجام عملیات نزدیک به 12 ساعت صرف نخلیه فولد شد.
همچنین بدری رئیس مرکز انتقال نفت( علل البدل) گفت: با توجه به حساسیت این تلمبه خانه نیاز به یک مخزن جایگزین احساس شد که بتوانیم در شرایط خاص عملیات، انتقال نفت خام را ادامه بدهیم.
بدری گفت: مخزن 350 هزار بشکه ای برای اتصال به تلمبه خانه نیاز به یک تعمیرات در سیستم داشت که توسط نیروهای تعمیرات خط منطقه اصفهان این اتصال انجام شد.
وی با اشاره به زمان صرف شده برای این اتصال گفت: در این عملیات 10 ساعت برش و 17 ساعت جوش کاری شده است.
گفتنی است این عملیات بین خطوط 26 اینچ و 16 اینچ گردشی تلمبه خانه مرکز انتقال نفت شماره 3 شهید ملک انجام شده است.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در شنبه 89/4/26 و ساعت 5:36 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 144
مجموع بازدیدها: 474258
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه