سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

چاه ملک در گذر زمان

نبود پزشک و امکانات باعث از بین رفتن یک نفر و بی سرپرست شدن خانواده ای در چاه ملک شد . ابتدا درگذشت نابهنگام عزیزمان آقا خلیل را خدمت خانواده و فامیل محترم غلامرضایی تسلیت می گوییم و سپس اشاره ای به حادثه و...

نامبرده 25 تیراز بالای پشت بام سقوط کرد و ظاهرا خونریزی داخلی باعث بسته شدن راه گلو و بعد هم خفگی و فاتحه !!! شب عید نیز همین مصیبت برای خانواده ی  دیگری در چاه ملک به وقوع پیوست و مرحومه معصومه ساغندی نیز به علت تصادف و خونریزی و بسته شدن راه گلو از دنیا رفت.

تنها چیزی که فعلا ارزشی ندارد جان انسانهاست والا با پیشرفت علم پزشکی و دیگر مسائل نباید شخصی به علت خونریزی بمیرد .  تا کی باید شاهد این مصیبتها در این منطقه و به خصوص در روستاها باشیم ؟؟ مسئولین کی بیدار می شوند وبه خود می آیند؟؟ به خدا این اهمال کاریها جواب دارد!! اگر اعتقاد به خدا و دین و قران داریم ! در قران آمده است که نجات جان یک انسان نجات همه انسانهاست(البته مضمون آیه چنین است)

می گویند اجلش رسیده بوده و به این ترتیب باید از دنیا می رفته !!! خوب این مطلب را قبول می کنیم و به موضوع دیگری می پردازیم که مصیبتش بالاتر است. این بنده خدا فوت کرد و بایستی پزشک قانونی معاینه اش کند و جواز دفن صادر کند .اما کجا ؟ باید جنازه به نایین منتقل شود . با چی ؟با آمبولانس نعش کش فقط امکان دارد. خوب آمبولانس کو؟ امبولانس خور خراب است؟1؟یا باید از نایین آمبولانس بگیرید یا از جندق .جندق نزدیکتر است . الو جندق آمبولانس نعش کش می خواهیم . خراب که نیست؟ نه اما راننده نداریم!!! راننده را از خور بردیم وآمبولانس را برداشت و امد جنازه را برد. اما مصیبت تمام نشد . نایین هم پزشک قانونی پزشک ندارد . برو اصفهان و ماجرا ادامه دارد....

فقط گفتن مطالب بالا راحت است . حالا زبانم لال خودتون را جای خانواده داغدار اونهم از نوع بیکس و کارش بذارین و بعد قضاوت کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا جای شرمندگی برای مسئولین شهرستان ؟؟؟؟؟ و نماینده گلمون نیست ؟ آیا نباید ایشون ازخجالت مردم ............؟؟؟؟ فقط یک حرف با اونها دارم .و اونهم اینکه اگر خداییش کاری از دستشون برمیاد تا دیر نشده و خانواده ی دیگری به مصیبت دچار نشدند ، اقدامی کنند والا محض رضای خدا و خلق خودشون را بکشند کنار و اینقدر مردم را زجر ندهند!!!!


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 89/4/29 و ساعت 9:8 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 215
مجموع بازدیدها: 473809
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه